Gewoon voor de fun deze vraag... Of je het nu kunt betalen / realiseren of niet: Wat is jou ideale trouw? Hier voor mij: Een ceremonie op het strand (liefst een mooi wit strand en blauwe zee natuurlijk) wat inhoud een boog met witte lelies en dan een middenpad met aan de stoelen ook witte lelies en rode rozenblaadjes op het pad. Niet echt een geloofsceremonie maar wel erg persoonlijk (eigen teksten en liedjes). En daarna een openlucht feest met barbecue en muziek voor familie en vrienden. Oja en een mooi wit lang toch zomers kleed
Ik zou ook het liefs op het strand willen trouwen maar wel mooi weer dus als we nu niet aan geld hoeven te denken...... Dan naar Curaçao oid. Ouders broers met aanhang en een paar goede vrienden mee. 's middags trouwen en daarna heerlijk eten met z'n allen.
haha hier, ook. In een warm tropisch land. Op een strand met een paadje aan beide kante heel veel stoelen, heel veel bloemen en balonnen alles wit, mooie strandtent met drank en eten erbij en dan met vrienden en familie overnachten daar een paar dagen heerlijk
Eh zoals ik 'm had... echt waar Hij in pak en ik in jurk, in een mooie auto, een stralende dag, trouwen op een mooie buitenlocatie met naaste vrienden en familie, daarna lekker borrelen en aansluitend eten (tapas en heel ongedwongen allemaal), 's avonds een knalfeest tot in de vroege uurtjes en dan nog even naborrelen met naaste vrienden en familie. Twee dagen later op huwelijksreis naar een zon-zee-strand locatie en et voila: mijn ideale trouwdag
trouwen zegt me niks maar als ik het geld heb en we toch zouden trouwen moet hij me eerst vragen en dat mag hij op deze manier doen: Best Wedding Proposal Ever !! (The Americana at Brand, Glendale, CA) - YouTube of zo mag ook is wat rustiger Greatest Marriage Proposal EVER!!! - YouTube als je op zulke manieren gevraagd word kan je je wel inbeelden wat voor huwelijksfeest het word
Ik ben met mijn man bijna 21 jaar geleden van Curacao naar het Dominicaanse republiek gevlogen waar we zijn getrouwd en hebben gehoneymoond op Puerto Plata.Was een droom !! Als we 25 jaar zijn getrouwd willen we weer terug maar dan met onze kids.
Ik had de bruiloft waar ik van droomde Mooi landschap, in het zonnetje (niet te warm,niet te koud), prachtige foto's,Leuk feest,heerlijk eten. Wat een geweldige dag was dat! Landschap zijn we in getrouwd en de binnentuin was onze receptie. Ons feest in de prachtige kapel