dat heb ik dus ook gehad hier op zp. ik snapte er helemaal niets van. we hebben het gekocht. tja. je hebt vragen die je beantwoordt en je legt dan het bijbehorende steentje op zijn plekje en als alle vragen klaar zijn keer je het om,zo zie je pas of je alle vragen goed hebt. zoontje vond met plaatsjes etc mni loco helemaal niets. cijfers en letters hebben we gekocht dan, boekjes vr oudere kindjes. n paar keer gespeeld, wel leuk maar echt niet bijzonder fun zoals ik hier vaak hoor. het zit in de la en zoontje vraagt er echt nooit om. het is niet echt een kennis ding ook geen echt puzzel ding... een stapje verder maxi loco ziet er beter uit en misschien leuk vr oudere kindjes. maar ik heb spijt dat ik het gekocht heb alles bij elkaar is het toch duur ding.
Ik zal dr eens voor in de winkel gaan kijken dan!! Puzzelen vind ze leuk dus dit wellicht ook! ( En ik heb niet in Nederland op school gezeten dus ken het inderdaad niet van school! )
Ik zou inderdaad gewoon er eens naar kijken. Mijn dochter is ook gek op puzzelen en de uitdaging met puzzelen was gauw weg. Ze was al met haar tweede verjaardag puzzels aan het maken van 4+ Dus daarom besloten om niet voor de bambino te gaan maar voor de mini loco met haar derde verjaardag omdat daar toch meer uitdaging in zit. Wel de wat makkelijkere boekjes bij uitgezocht en dat gaat super (4-6 jaar). Ik weet ook niet of alle scholen in Nederland daar wel mee werkten hoor. Maar hadden het wel op school.