Ik ben op zoek naar een naam die past bij de naam van mijn zoontje. Hij heeft dezelfde naam als een bepaalde kabouter en dan bedoel ik niet Paulus Zijn vrouw heet Lisa. Ik heb pas net positief getest dus we hebben nog zeeën van tijd, maar ik weet het gewoon niet. Voor een jongen hebben we wel twee opties maar ik heb niet het JA-gevoel. Voor een meisje hebben we eigenlijk niks. Het liefste een naam met twee of meer lettergrepen die zowel in het Nederlands als in het Engels goed uit te spreken is.
Hannah Julia Rosalie Jolijn Carlijn Naomi Thirza Mirthe Suzan Babette Feline Nina Stella Anna Rosanne
Bastiaan Thomas Simon Chris(tiaan) Alex(ander) Oscar Vincent Mathijs Oliver Juliette Anne charlotte Alice Caterina Elisa(Beth) Lucy Marie Bianca Violet
Arthur Samuel Nathan Lucas Elias Victor Alexander Philip Matthias Marijn Jasper Casper Viviënne Bodine Ninthe Isé Florine Charlotte Phileine Madeleine
Julian Jasper Lukas Vincent Kieran Rowan Lieuwe Bastiaan Marojn Tristan Tijmen Tygo Simon Samuel Jonathan Ruben Matthijs Gabriël Daniël Danique Julia Olivia Naomi Rosalie Valerie Elisa Jolijn Kirsten Emily Esmee Marieke Anna
Hahaha! Deze! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/David_de_Kabouter Bedankt voor de suggesties, ik heb er een aantal aan ons lijstje toegevoegd
kabouter plop... wat dacht je van kwebbel? Of gewoon Thomas Jesper Sander Luuk Sam Bas Mike Joeri Jesse Jurre Nick Maarten Jens
Hele leuke naam! Staat bij mij ook hoog. Mijn favoriete meisjesnamen erbij: Anna, Hannah, Karlijn, Milou en Sarah Verder: Alicia, Bente, Carice, Cato, Charlotte, Elise, Emily, Feline, Fenna, Flore, Isabel, Jade, Jasmijn, Jolijn, Julia, Lotte, Mara, Merel, Rosa, Sophia, Suze, Tessa Favoriete jongensnamen erbij: Fedde, Ferre, Hidde, Jonas en Jurre, Aaron, Boaz, Boris, Elias, Felix, Fender, Floris, Jasper, Jelmer, Jesper, Jesse, Joas, Joris, Lasse, Lucas, Melle, Morris, Nathan, Olivier, Pepijn, Pieter, Ravi, Ruben, Sebas, Stian
Ik weet niet hoe jong je dan bent, maar zelfs mijn stiefdochters van 10 en 13 keken dit toen ze kleiner waren en ik ben 28 en keek het ook altijd