Jaa, we zijn er uit! En omdat jullie me zo vaak (direct en indirect) via dit forum hebben geholpen, vind ik dat jullie m ook mogen weten Robin Suze Grace Dat word m!
Vraagje: wat is de uitspraak? Ik vind het een hele gave naam! Ik ken een meisje "Rooo--bin" (veel ruimte tussen de lettergrepen met een echte ooo klank ipv oh). Terwijl ik het zelf eerder als "Róhbin" (bijna 1 klank) uit zou spreken. Wellicht is Rooo-bin wel de normale uitspraak als meisjesnaam?
Wij spreken het uit als robin met een o klank als in rogge (haha kon ff niks anders verzinnen ). We zouden het anders kunnen schrijven, maar ik denk dat dit de meest bekende en logische manier is om het uit te spreken. Ik vind het belangrijk dat ze niet altijd haar naam hoeft te spellen enzo
En jaa, zooo fijn dat we er uit zijn! We hebben nog wel even de tijd, maar vind het zo leuk dat we een naam hebben! Zo krijg ik echt al meer een plaatje voor me
Gefeliciteerd!!! Altijd fijn als je helemaal uit de naamkeuze bent.. Past trouwens erg mooi bij elkaar.
Okee! Ja, dit bedoelde ik dus met "oh" de o in rogge. Terwijl kennissen echt rooo-bin zeggen. "oo" zoals "droog". Echt een stoere meidennaam! Fijn dat jullie eruit zijn!