Eden zou ik kiezen maar dan alleen voor een meisje. Lijkt mij heel vervelend voor een jongen als er telkens wordt verwacht dat hij een meisje is. Kai voor een jongen, Kaj vind ik niet mooi geschreven
Eden is unisex Edit: en voor mij persoonlijk zelfs meer een jongens- dan een meisjesnaam, omdat het me doet denken aan de jongensnaam Aiden. @Oliviafaye als je Kay doet zou ik dat met -y schrijven. Maar Kaj wel een goede tweede.
Ik vind Eden ook echt een meisjesnaam. Ik zou dus voor Kai/Kaj/Kay gaan, alhoewel dat niet mijn smaak is, maar als het wel de jouwe is dan maakt dat natuurlijk niet uit wat ik daarvan vind .
Kaj (Liever Kai! Kay klopt voor mij qua uitspraak niet. Is voor mij Kee qua uitspraak) vind ik leuker, maar ik vind beide namen niet zo bij de naam van zus passen
Ik ken een Eden en dat is een jongetje, dus ik associeer de naam helemaal niet met een meisje. Icm grote zus vind ik Eden het leukste.
Eden als Ieden vind ik ook vrouwelijk maar bij Eden denk ik toch vooral aan de voetballer Eden Hazard en dat zullen denk ik veel mensen ook wel herkennen maar ik vind unisex persoonlijk geen probleem. De spelling Aiden/Aidan is voor mij geen optie, vind het geen mooie spelling maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Kaj is altijd mijn favoriet geweest maar inderdaad minder passend bij de naam van mijn dochter. Gelukkig heb ik nog alle tijd haha
Eden vind ik een meisjesnaam, Aidrn een jongensnaam (net als bv. Noa/Noah, Bo/Beau). Van deze namen dan Kaj, hoewel ik Kai vele malen mooier vind.