Ja hoor, heb ik weer.. Lekker andijvie gemaakt vanavond (voorgesneden uit zak), we zaten smakelijk te eten tot ik een hap naar binnen kreeg waarvan ik dacht.. Wat raar, het lijkt wel plastic ofzo toen ik er op kauwde. .. Ik pakte het uit mijn mond en zag ik dat het een beest was, mijn man vraagt 'wat is dat he, het lijkt wel een kakkerlak Goed kijken.. Nou het lijkt er verdacht veel op idd. M'n maag draait nu iedere x om. Bah! :x
Oeh, gruwel. Tsja, je kunt nu weinig doen behalve heel vaak je tanden poetsen en een brief sturen aan de fabrikant.
Gedsie!! Bah bah bah, echt zo gruwelijk! Ik heb ook een kakkerlakkenverhaal Ik was op tenerife, prachtig eiland, maar het zit vol met kakkerlakken Ik zat op het strand en de hele tijd zat er zo'n irritante vlieg om me heen te zoemen, elke keer op mijn knie landen, ik weer wegslaan. Op een gegeven moment werd ie wel heeeel brutaal en voelde ik hem kriebelen bij mijn bikini-slipje (dacht ik). Dus ik sloeg hem weg (dacht ik) en oeh, eindelijk raak! (dacht ik). Kijk ik tussen mijn benen . zie ik daar een KAKKERLAK lopen! En niet zo'n kleine ook!!! BRRRR, nachtmerrie!!
Brrr Je zal er niet ziek van worden, in sommige landen worden kakkerlakken gegeten als voedsel. Waar had je de andijvie vandaan? (Daar haal ik hem niet meer.)
Ik heb op Lanzarote gewoond, daar heb ik ook een kakkerlakkenfobie opgedaan, vreselijk! Wat een goor verhaal. Ik zou echt gelijk gaan overgeven... Aanklagen die andijvieverkoper!!! (is trouwens nu wel stukken minder daar dan vroeger hoor)
Ik heb dat een keer gehad met een spin in mijn sla. Heb toen van ah een grote bos bloemen gekregen. Tegenwoordig kijk ik mijn sla altijd goed na
Gadverdamme! Ah jaks wat vies haha. Inderdaad een klachtenbrief schrijven. Ik zag laatst ook een filmpje van een vogelspin tussen de bananen, ik denk dat ik erin zou blijven als er zoiets gebeurt.
Ohw bah Had bloemkool en voorgesneden andijvie van de C1000 in huis, gelukkig de andijvie vanavond al gegeten, ieeeh, dat hoef ik voorlopig echt niet meer ... Bij welke supermarkt had je het weg?