Hoi meiden, Ik heb een probleem Een paar weken geleden kwam ik op het idee om mijn man voor sinterklaas een vogelvoederhuisje te gaan geven. Zelf heb ik er niet zo veel mee, maar man en zoontje vinden het wel leuk Moeder ingeschakeld en samen met haar een mooi vogelvoederhuisje gevonden, gekocht en bij mijn ouders in de schuur gezet, want hier in huis kan ik hem nergens kwijt zonder dat het opvalt Begint mijn man deze week bijna dagelijks over het feit dat hij een vogelvoederhuisje wilt kopen *Zucht* Ik probeer steeds al zo onenthousiast mogelijk te zijn.. Maar hij zegt: ik heb nog een cadeaubon van het tuincentrum, daar kan ik hem toch van kopen? Ehm, ja dat kan inderdaad, maar je KRIJGT er al een, alleen je weet het nog niet.. Dus, wie helpt mij om mijn man van zijn (op zich goede) idee af te krijgen?? Thanks
Ik zeg meestal, nee joh dat hebben we toch niet nodig.. denk er nog even overna, als je het over een week of 2 nog steeds zo graag wilt kopen dan doe je het maar.. Lastig hoor als hij zo enthousiast is.. Hier hebben we gelukkig regelmatiig rekeningen tussen door waardoor ik kan zeggen dat die eerst betaald moeten worden en dan pas dingen zoals dat
Zeggen dat na Sinterklaas altijd de opruiming begint dus dat het zonde zou zijn om er nu al eentje aan te schaffen als je em over 2 weken met korting kunt kopen...
Ik zou inderdaad zeggen dat er half december vaak sticker korting is in het tuincentrum en dat je dan wel samen dat huisje gaat kopen, kun je meteen ff over het kerstgedeelte spul lopen.. Zonde om nu meer te betalen
Pfff... Het is zo'n dure maand schat. Ik denk dat het een goed idee is om even tot januari te wachten.
Bedankt voor de tips een aantal had ik al geprobeerd, maar die werkten niet Ga nog even hard mijn best doen. Eigenlijk best lullig, want hij koopt al bijna nooit wat voor zichzelf en dan wil hij wat kopen en dan mag hij dat niet van mij...
Waarom gewoon niet eerlijk zijn? Ik heb gehoord dat iemand je hem cadeau wilt geven dus wacht er even mee tot na december?
Gewoon zeggen dat sinterklaas hem ondertussen ook gehoord heeft en dat hij, als hij braaf is, misschien een cadeau krijgt.
De cadeaubon zit al(lang) in mijn portemonee En hij komt niet in mijn portemonee, dus dat scheelt. Denk dat ik maar tegen hem zeg dat we volgende week zaterdag wel even kunnen gaan kijken, deze zaterdag hebben we daar sowieso geen tijd voor Dat het dan niet meer nodig is komt hij dan vanzelf wel achter
Zeggen dat je alleen een heel erg mooi bijzonder ding wilt hebben en dat je daar op internet eerst naar wilt zoeken?
inderdaad zeggen dat nu rond sinterklaas/kerst tijd alles zo veel duurder gemaakt word dat hij beter even kan wachten tot de dec maand voorbij is
Mijn man heeft er een handje van om vlak voor sinterklaas ineens dingen voor zichzelf te gaan kopen die ík dan net in huis heb Wij hebben dus de regel dat we vanaf een maand voor sinterklaas even geen dingen voor onszelf kopen, anders is het zo jammer... Als hij dus zoiets zegt dan roep ik heel hard: 'okeeeee geen sinterklaascadeautje dit jaar?'
Ik heb hem er vanavond nog niet over gehoord, maar de avond is nog niet voorbij.. Maar heb in elk geval nóg meer redenen om dat vogelhuisje nu nog niet te kopen Meer tips zijn welkom!!