Kale kamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sarah84, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey ladies,

ik heb jullie hulp nodig...

onze babykamer is af...alleen is het zoooooo kaal...
    we weten niet zo goed wat voor accessoires we moeten/kunnen gebruiken...

Het moet wel leuk zijn voor een baby....maar niet zo dat je een hele hysterische kamer krijgt vol met hetzelfde thema...

We hebben al gekeken voor muurstickers op de bijzaak.nl maar kunnen niet echt een leuke vinden...
    En aan één kant komt de naam nog op de muur in houten letters.

wie heeft er nog tips?

er staan foto's van het kamertje in mn album...

ow en dingen om zelf te maken mag ook hoor! En het is trouwens een jongetje!

THNX!

2. Patricia27

Patricia27 Actief lid

3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb toen bij xenos van die houten blokken gekocht en daar leuke knuffels en cadeautjes die ik gekregen had tijdens mijn zwangerschap in en op gezet.

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Heb je al gordijnen? Zag het zo snel niet op de foto, maar kan er overheen gekeken hebben.

Die blauwe fotolijstjes die je in de vensterbank hebt staan, kun je ook aan de groene muur maken. Of kwam aan die muur de naam te hangen?

Of van die stickers, geen tekst maar plaatjes.

Een wandrekje waar je dingen op kunt zetten vind ik zelf ook erg leuk

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zag ook geen gordijnen op de foto. Heb je die al hangen? Vaak ziet de ruimte er met gordijnen al een stuk aan gekleder uit. Wel een heel leuk kamertje trouwens, gezellige kleurtjes. Heel mooi gedaan!

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Bedankt Jewe!

de gordijnen zijn besteld, maar we hebben ze nog niet binnen...er komt idd ook nog een plankje boven de commode...die staat ook nog niet op de foto's...
    ik weet nog niet zo goed waar de letters komen...dat hangt er een beetje vanaf wat we nog meer voor spulletjes hebben...

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik denk dat als je gordijnen hangen het al een heel ander gezicht is hor.. ik zou dus wachten tot de gordijnen hangen met extra spulletjes kopen, want anders vind je t misschien te vol als alles klaar is.

7. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi hoi

ik vind je kamertje helemaal niet zo kaal hoor, juist heel leuk gedaan. idd ff de gordijnen afwachten en dalijk hangt t plankje ook aan de muur, dat zal al een hoop schelen voor je gevoel hoor.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik sluit me aan bij de rest :) Gordijnen maken gelijk zo'n verschil! Dan wordt je kamertje (letterlijk en figuurlijk) gelijk een stuk warmer.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Thnx voor de tips!

Op die site hebben ze echt hele leuke stickers...dus even overleggen met meneer en dan komen we er wel uit!

11. Aycootje

Aycootje Nieuw lid

17 mrt 2009
    4
    0
    0
  12. Tennes

Tennes Niet meer actief

Koop een rol leuk behang en knip hier figuren uit (bv een giraffe of een boom). Plak dit op gekleurd papier en lijst het in.
    Alleen inlijsten in verschillende lijstjes is ook leuk. Later kun je het behang vervangen door evcentueel foto's van Uk.

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik zou er niet veel meer aan doen. Als er een wandplankje boven de commode hangt ziet het er al anders uit. Boven het bedje is het leuk om een muursticker te doen ofzo.

14. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Of behangbeesten kopen op Inke.nl
    Dat hebben wij gedaan, maar ik moet zeggen dat ik het inderdaad bij jou niet echt nodig vindt hoor!

15. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    idd een plank aan de muur met speelgoed, leuke klok en wat boekjes geeft al meer sfeer!
    succes..

Deel Deze Pagina