Hoi Dames, Zoals de naam van de topic al zegt, heeft iemand ervaring met het matrasje van de prenatal? En dan heb ik het over de simpelere variant voor het wiegje voor de prijs van 34,95? Wij hebben namelijk een wieg gekocht maar de afmeting is niet de gebruikelijke die je in de winkel kunt halen. Dus waren we geadviseerd om deze bij de prenatal op maat te laten maken. Wie heeft dit ook gedaan? Zo ja, ben je tevreden of niet? Hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!
Ik heb een matrasje op maat laten maken op de markt voor 8 euro. Gewoon een malletje gemaakt van de wieg en daar laten snijden. Ons jochie heeft er 4 maanden heerlijk op geslapen. Je moet alleen wel ff opletten dat je het juiste schuim neemt, de gele is namelijk te zacht. Ik heb verder geen ervaring met Prenatal.
Bij ons is het matrasje voor de wieg ook op de markt gemaakt, echt supermooi geworden en die man gaf veel tips
Wij hebben het matrasje bij de prenatal op maat laten maken. je moet dan een maletjes van de wieg maken. en dan wordt dan opgestuurd en dan komt je matrase uieindelijk weer bj prenatal
Wij hebben dat matrasje ook, gewoon de maten doorgegeven en in die maat is het toen gemaakt. Ik was er eigenlijk niet zo heel erg tevreden over.... Al snel was er zo'n afdruk van haar hoofd (kuiltje) en hoe ouder/zwaarder ze werd hoe sneller die afdruk er kwam. Was er niet zo heel erg blij mee... Nu slaapt ze op het goedkoopste Ikea matrasje in haar ledikant en dat matras blijft gewoon plat, zonder 'kuilen'.