Ik ben altijd zo benieuwd vanaf waar jullie op het forum zitten! Ben je dus een dagje vrij en zit je thuis lekker op de bank te forummen? Of ben je op het werk en ben je even tussendoor aan het spieken? Ben je tbm en liggen de kinderen op bed? Zit je in de trein? Ik vraag het me altijd af Ik ben aan het werk op kantoor. Maar ons systeem ligt plat en niks werkt mee behalve het forum dus!
Kids naar school. Gisteren gewerkt daar voor vakantie gehad eerste dag dat ik even echt tijd heb voor mijn zelf. Dus zit al de hele dag hier.. Wel het eten klaar gezet...
Thuis...beetje aan het werk...beetje op de kinderen aan het letten...en ik ga zo thee drinken en dan heel veel was opvouwen.
Hier ziek op de bank aan het uitzieken. Dochter slaapt nog had er om 13:00 al uitgemoeten. Maar heb zelf de rust nu meer nodig dus laat haar nog even liggen in de hoop dat ze vannacht niet te veel gaat spoken. En ja hoor d'r babyfoon al dus de rust is voorbij
Thuis, ik ben ziek maar kan niet slapen (nochtans wel moe). Seffens moet ik de oudste van school halen (geen zin *bloos*) en dan de jongste uit de crèche.
Ik zit nu te wachten tot ik naar de VK kan.. Centering pregnancy begint om half 4 en het is 5 min rijden dus nog maar even wachten 😅
Ik wacht thuis op mijn vriend om zo samen naar de verloskundige te gaan, hij is uiteraard op zijn werk. Ik ben al de hele dag lekker thuis aan het niksen.
Ik ben bijna altijd thuis want ben afgekeurd en nu ik niet veel meer kan zit ik veel op ZP te snuffelen.
uitvogelen welke snitch hier BFF met mn ex speelt en alles doorspeelt wat ik zeg of plaats zodat ik die geen kan gaan blokkeren:x Oh en ik zit op mn werk
thuis op de bank. 1 hand bij de laptop en met de andere hand de wipstoel op een neer wippen in de hoop dat dochter gaat slapen. Oudste dochter maakt een bende van haar keukentje