Etentje en wat te dragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door naatje070, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb zaterdag een etentje met schoonfamilie. Totaal geen idee wat ik aan moet trekken. Nouja zou ik het wel weten als ik slank figuurtje had. Maar ben laatste weken paar kilo aangekomen, dus zit beetje met buikje.

Wat kan ik het beste aantrekken? Ik heb nog leuke nieuwe grijze pumps staan, maar dat is denk ik helemaal moeilijk combineren. Liefst jurkje of rokje...

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Misschien een leuk tuniekje met een legging?
    Als je dat tuniekje in het grijs hebt dan kunnen je pumps er leuk bij en dan een zwarte legging.

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh, he, naar dat je nu even niet lekker in vel zit qua figuur! Dat is altijd zó rottig, helemaal als je je eigen leuke kleren dan ook niet lekker past. Ik weet natuurlijk niet wat voor figuur je hebt. Groot van boven of juist niet, groot van onder of juist niet, soepstengel met een buikje? Appeltje? Peertje?

Heb je misschien wel een goede pushup (indien nodig) met een A-lijn jurkje? (je weet wel, onder borsten strak en daarna waaiert het uit). Dat is voor de meeste figuren een prima jurkje en het model vergeeft veel. Panty of legging eronder en je (grijze?) pumps en je ziet er vast fenomenaal uit :D

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Sorry een tuniekje vind ik niet zo leuk.

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bij zit alles wel in verhouding, heb maat 38-40, d cup, 1.75 en weeg 70kg. Heb je voorbeeld van zo''n jurkje? Denk dat ik sowieso een corrigerende body ofzo aantrek. En een panty trekt de benen toch ook wel strak? :D
    Heb al bij wehkamp en otto gekeken maar zie niets...

Deel Deze Pagina