Iemand enig idee waar ik dit soort versiering kant en klaar kan kopen? Op de leukste taartenshop zag ik het helaas niet staan.
Zo te zien, moet je dit zelf maken. Roosjes maak je van marsepein/fondant En het andere lijkt op een soort crème (wij maakte van speciaal papier een klein spuitzak en konden zo versieren) Maar dat is wel 10 jaar geleden hoor
Ik zag gisteren iemand live gaan op Facebook en die had die versiering kant en klaar uit een pakje. Ik weet alleen niet meer wie het was en waar ze live kwam want anders had ik het haar alsnog gevraagd.... Maar het bestaat dus wel kant en klaar. Die glazuur die weet ik wel... Het gaat mij echt om die suiker versiering
Tazzels, assortiment is wel pas veranderd maar mochten ze het niet meer hebben dan maken ze het voor je.
Vaag, geen idee waar ik ze dan vandaan zou moeten hebben. Kan ook nog van hun oude locatie zijn, paar jaar geleden, er staan nu ook andere mensen in de zaak. Kunnen ze het ook niet voor je maken? Alhoewel dat misschien best wat zal kosten.
Roosjes zou je ook bij je bakker kunnen kopen. Wij verkopen ze voor €0,20 per stuk en dan mag je zelf de kleur bepalen. Je zult geluk moeten hebben dat je eigen bakker dat doet. Of naat de groothandel. Macro heeft ze volgens mij ook gehad. Of iemand die zelf taarten maakt vragen of ze die kan maken en verkopen aan je.
Die simpele roosjes kan ik inderdaad wel vinden maar ik bedoel dus meer echt die versiersels met dat barok etc.
Ik vermoed dat dit zelf gespoten is. Helaas is de foto wat onscherp als ik inzoem maar als je goed kijkt zie je dat ze soms net niet exact het zelfde zijn zoals wat je met een mal misschien wel kan hebben. Ik weet niet waarmee je het wil maken maar misschien heb je wat aan deze tip, wij deden dit op mijn oude werk wel eens. Teken of print een voorbeeld van dat wat je wil hebben. Leg dat onder een bakpakier en spuit het over met dat wat je gebruiken wil. Wij deden dat bijv. met chocola, tuille en merengue.
By Soor(op insta) uit Den Haag maakt zulke donuts en cupcakes misschien verkoopt ze de versieringen los?
Ik wou het morgen al hebben maar dat gaat overduidelijk niet lukken helaas. Ik ga in plaats van die versiering, glittersuiker en eetbare bloemen halen bij de Makro. De donuts overgieten met glazuur en daarna versieren met de bloemen en de glitters... Ben benieuwd of het gaat lukken.