Ik wil graag mijn haar laten knippen net zoals op het plaatje. Ik heb ongeveer dezelfde kleur haar als het model maar op 't moment vind ik het net wat te lang. Ik wil het net iets over mijn schouders. Alleen meestal wordt het nooit helemaal zoals ik het wilde als ik bij de kapper vandaan kom... Herkennen jullie dit? En wat vinden jullie van het kapsel? Ik ben ook benieuwd naar hoe jullie je haar willen of als je al tevreden bent met je haar ben ik benieuwd hoe dat eruit ziet! foto's?
Haha weet nog niet of ik het ga doen, echter is mijn ervaring dat als mijn relatie over was, mijn haar er af ging, haha! Dus ik twijfel idd of ik weer een kort koppie ga nemen, of toch maar niet.... Ik beslis wel als de handtekening staat, haha! Succes met piekeren, laat je een foto zien als t gelukt is?
weet niet of je van jezelf stijl haar hebt maar dit kapsel is veeeeel fohnen... (of hoe je dat schrijft) vind hem wel heel leuk!
Zo kort is dit niet toch? Mijn haar wordt altijd piekerig en dun als het te lang wordt dus denk dat dit mooier staat Ik zal een foto showen als ik t heb
In mijn haar zit een kleine slag maar ik stijl het wel eens met de stijltang.(weet dat t niet helemaal goed voor je haar is) Ja ik denk dat het wel een beetje opgefohnt (weet ook niet hoe je t schrijft haha) moet worden.
Vind het een erg leuk kapsel! Al zou het bij mij nooit zo vallen Ik ga vrijdag naar de kapper en dan wil ik het ongeveer zo hebben. http://fashioncopious.typepad.com/.a/6a00e54ef964538834017d3fa310de970c-250wi
Dat komt meestal omdat de kapsels op de foto's een uur lang geföhned en gestyled zijn en je dara thuis de moeite niet voor neemt...
Leuk! Alleen zou mijn man het niet op prijs stellen(zacht uitgedrukt) als ik het zo kort zou laten knippen
Daar heb je wel gelijk in alleen op de één of andere manier snappen ze nooit helemaal wat ik bedoel als ik het uitleg... vandaar dat ik de laatste keer een plaatje meegenomen had van het kapsel zoals ik het wilde
Uitleggen dat je het lang wilt houden maar wel met redelijk korte lagen. Nadeel als je dun haar hebt is wel dat je onderin geen volle bos meer hebt....
Nee heb je gelijk in, moet er nog even goed over nadenken. In mijn zwangerschap voelde mijn haar lekker vol aan, maar sinds een paar weken valt mijn haar zo erg uit dat het steeds dunner is geworden... daardoor voelt het nu niet lekker meer aan en wordt het hoog tijd om er weer een leuk modelletje in te laten knippen
dit kapsel is gewoon in laagjes geknipt met een lok, wat bijna iedereen heeft wel leuk hoor! het is trouwens niet kort hoor. het is zeker 10 cm over de schouders maar kan wel langer zijn, het plaatje is afgesneden. je kunt dit ook met elke lange lengte knippen. ik zou het doen als ik jou was, als je zegt dat je iets of wat slag hebt zou ik het flink in laagjes laten knippen dan krijg je die slag mooi terug en is het mooi vol!
Het is maar haar, groeit zo weer aan dit is een lang kapsel dus zou me niet zo druk maken, haar is maar een accessoire hihihi
Ze zeggen niet voor niks 'als je haar maar goed zit' Ik vind het wel belangrijk.. als 't zo futloos is dan voel ik mezelf ook futloos
Ik heb het wel meer glanzend hoor. Heb chocoladebruine kleur (geverfd) en van mezelf heb ik net wat lichter bruin. Maar het glanst altijd net wat meer als het weer geknipt is. Heb nu wat dooie punten.