wie ook IZA kraampakket?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jalea, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ben wel ff benieuwd of er meer mensen een kraampakket van zorgverzekeraar IZA hebben? hebben jullie ook zulke leuke kraamcadeautjes erbij gekregen?
    2 kleine badjasjes van badstof in creme/rood in verschillende maten, 2 nijntje popjes en een boekje 'fien en pien' van dick bruna (toen ik de doos opende dacht ik even dat ze misschien per ongeluk een 2lingendoos gestuurd hadden omdat de badjes en nijntje popjes in tweevoud zijn, maar de jasjes zijn in verschillende maten)
    Dat zijn nog eens leuke cadeautjes :)

2. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Ik ben nog niet zover, maar zit wel bij de IZA en verheug me er nu al op! Wat leuk!

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik begin toch te twijfelen of ik niet een2ling pakket gekregen heb, volgens de brief zou er 1 navelklem in moeten zitten, en dat zijn er ook al 2. bovendien lijkt het erop dat het nijntje boekje over een tweeling gaat.
    nouja, mij hoor je niet klagen hoor, ik vind de badjasjes erg leuk dus vind het niet erg er 2 te hebben :D (vind het wel een beetje jongenskleuren, het rood met creme, maar ik krijg ook een jongen ;) voor meisjes een stoer badjasje)
    mocht het zo zijn dat ik inderdaad een 2lingpakket heb, dan zul jij vast ook wel een badjasje krijgen, al zullen dat er vermoedelijk dan geen 2 zijn ;)
    vorig jaar had IZA een donkerblauwe verzorgingstas met 2 vriendjes van nijntje erop geborduurd erbij gedaan, was ook heel leuk maar dit is nog net even leuker

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh, leuk! Ik zit bij UMC verzekeringen, dat hoorde eerst bij IZA. Dus ik ben benieuwd!

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    dan krijg jij die vast ook yule, er is een labeltje in het jasje genaaid waar umc-iza op staat :)

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    voor de nieuwschierige mama's die ook een iza/umc pakket zullen krijgen, heb een foto van de badjasjes in mn album gezet. de kleuren komen op de foto niet helemaal goed over, maar dan hebben jullie 'n idee van wat voor jasje je gaat krijgen

7. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hihi, die zijn echt wel leuk!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zo! Dat is niet mis! Ziet er echt leuk uit, zeker als je het zomaar krijgt!
    Ik zit ook bij IZA en moet ze nu echt gaan bellen om na te vragen over de kraamzorg enzo (hoe ik dat het beste kan regelen, want ik begreep van mn VK dat zij dat ook voor je kunnen doen). Heb je dat ook aan ze over gelaten?

Ben verder erg benieuwd naar andere IZA ervaringen!

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He, klinkt leuk. Heb toevallig van de week de IZA gebeld omdat het in de 7e maand verstuurd zou worden en ik nu al aan het eind van mijn 32e week zit en nog niets ontvangen heb. Zou het pakket van de week krijgen, hoop dat het net zo leuk is!

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Huhh? Was helemaal enthousiast na de post van Jalea over alle cadeautjes, maar heb het pakket zojuist van de postbode in ontvangst genomen de popjes en boekjes zaten er bij mij helemaal niet bij? Jammer hoor!
    Gewoon de standaard verbandspullen, 2 proefjes van zwitsal, 1 luier van huggies en de badjas in 1 maat. Geen nijntje popjes of boekjes.....?

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb zelf geregeld bij wie ik het wilde (groene kruis), heb eerst t kraamzorgbedrijf gebeld dat ik wil dat zij het doen, en toen IZA en daar weer doorgegeven dat ik wil dat het groene kruis het doet. heb daar namelijk vorig jaar ook kraamzorg van gehad en dat is goed bevallen.
    ik heb mijn pakket overigens nogal vroeg ontvangen, ik zou het pas krijgen met 36 weken maar heb gevraagd of het eerder kan. ons eerste kindje kwam namelijk met 36,5 week al, en ik wil niet het risico lopen dat de 2e eventueel nog wat eerder komt en ik dan niks in huis zou hebben, en zit ook niet te wachten op een doorweekt matras. toen kreeg ik opeens afgelopen week mn pakket al :D
    wat jammer dat jouw pakket net even wat anders was mirrem, wat vreemd. als ik een tweelingpakket zou hebben zou het toch wel zo leuk zijn als een pakket voor 1 kindje hetzelfde bevat maar dan voor 1 kindje. raar is dat.
    die 2 probeertubes van zwitsal en 1 luier had ik idd ook erin zitten.

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ennuh voor de mama's met hetzelfde badjasje: vergeet niet de sticker op de verpakking te lezen :p ze laten echt als een gek af als je ze niet eerst een paar uur in water met azijn zet en daarna nog een paar keer apart wast!

13. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Leuk!
    Ik ben ook bij umc/iza verzekerd. ben benieuwd

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Heb de badjas idd een paar uur in een emmer met water en azijn gezet en toen met zo'n colour catcher doekje in de was gegooid. Is goed gegaan, heeft verder niet afgegeven. Idd raar dat het pakket van de IZA kennelijk per persoon kan verschillen? Dus hoop voor de rest dat bij jullie de knuffel en het boekje er wel bij zitten!

15. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    vreemd idd, al moet ik zeggen dat ik vorig jaar ook al zoiets hoorde, ik had toen een luiertas van nijntje en een bekende die in dezelfde periode uitgerekend was kreeg iets heel anders.
    tis overigens een soort van 'sabbelpop' van nijntje, toen ik et kreeg dacht ik wat moet ik hierrr nou weer mee, maar het schijnt van speciaal plastic te zijn wat sabbelproof is zonder schadelijke stoffen enzo.

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier ook geen badjas in het IZA pakket. Misschien scheelt het met de uitgebreidheid van je verzekering of per regiokantoor. Er zat hier wel een cadeautje in, maar weet al niet meer wat. Echt heel speciaal was het niet.

17. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    oh dat zou nog kunnen misschien. ik heb de hoogste aanvullende verzekering

Deel Deze Pagina