........ben toch niet blond.......maar: via google heb ik bij zw.pagina 'baby van de maand'verkiezing gevonden, en heb een foto geupload van onze mooie prins. Maar: - ik kan hier op de pagina zelf de verkiezing niet vinden, kan iemand me vertellen waar ik die kan vinden? - ik kan mijn eigen foto niet zien tussen de lijst met baby's die meedoen.......hoe komt dat?
* Deze staat gewoon op de homepage. Hier kan je komen door bovenaan op het logo van zwangerschapspagina te drukken. ( Klein roze baby in buik) Zwangerschapspagina.nl * Foto's die nu ingezonden worden zijn pas zichtbaar en verkiesbaar met de verkiezing van December (dus vanaf 01-12-2010).
idd dat vond ik ook zo raar in het begin maar hij staat er dus pas volgende maand op.. als je nog niet gestemd hebt wil je dan even op mijn ventje stemmen ? stem ik volgende maand op jou manneke!
is ook gek natuurlijk als een wedstrijd al 23 dagen bezig is dat jouw foto er nog tussen zou worden geplaatst.. niet eerlijk toch? daarom naar de volgende maand.
Natasja, ik heb helemaal niet gerekend hoor met eerlijk of niet eerlijk. De hele wedstrijd was mij niet bekend, dus met dat soort dingen was ik al helemaal niet bezig. Ik heb inmiddels begrepen uit bovenstaande reacties dat de foto van onze L. volgende maand komt. Dat maakte het dus duidelijk voor mij.
o ok.............ik dacht even dat je dacht dat ik een of andere 'slinkse' vraag had gelanceerd.......
sta nog niet bovenaan helaas dankje! vond hem ook erg mooi!! zal 1 dec. gelijk op jou zoontje stemmen!!
ik heb op jou zoontje gestemd!! hopelijk wint ie.. als je slim bent zet je een link in je handtekening, hoeven ze er alleen maar op te klikken en dan zijn ze er al