Nou heb hier al een paar topics gezien maar nu is mijn eigen poes ook weg... Ik ontdekte het pas net zo stom!!! Ik ben vanaf vanochtend van huis geweest en was pas rond 17.00 thuis. Ik heb haar toen geloof ik al niet gezien. Maar niet bij na gedacht en was ook zo moe. Dus riep ze net voor het eten (heb er 2) en er kwam er maar 1... Nu is mijn vriend nogal laks met de balkondeur dus ben zooo bang dat hij de hoordeur vergeten is dicht te doen of mijn vader (die was hier vandaag ook). En nu is ze dus weg... Heb al op het balkon en aan de voorkant met eten gerammeld en haar geroepen maar er kwam niemand. Ben zo verdrietig heb haar al 8 jaar
Oh wat vreselijk zeg! heb je amivedi en de dierenambulance al gebeld? Ook zou ik gaan flyeren in de buurt en vragen of iedereen even in zijn/haar schuur wilt kijken. Ik hoop voor je dat ze snel weer terug komt!
Ik woon in een grote flat en ben bang dat ze op de balkons is gaan lopen. Ze is niet gechipt en heeft ook geen bandje om. Ze is wel een buitenpoes, is altijd buitengewend tot we in een flat gingen wonen (2 jaar geleden). Maar we zijn ook pas verhuisd. Ik ga morgen denk ik d.a bellen en even een brief ophangen beneden in de flat.
Je zou wel een uiterlijke omschrijving aan amivedi en de dierenambulance kunnen geven.en vergeet ook de dichtbijzijnde asiels niet te informeren.
ik krijg hier gewoon weer kippenvel van. Een paar weekjes geleden is 1 van mijn poezen ook ineens verdwenen...Ik was echt al dagen aan het roepen en zoeken, maar niets hoor. Vanaf woensdag was ze weg, dus ik had zaterdag het asiel gebeld, je weet maar nooit he, maar niets hoor...maandags nog een keer gebeld, en ze zei me even op hun website te kijken....en jahoor...daar stond ze...bij de overleden poezen Ik was echt zo geschrokken.... maar ben blij dat ik haar daar toch zag staan, want je blijft ongerust...Misschien een tip voor je om het asiel te bellen? En de gemeente kun je ook bellen...Mochten er diertjes zijn aangereden, klinkt heel lullig idd sorry , maar dan halen ze die ook op. Ik hoop dat jullie poes snel weer terugkomt, en je je geen zorgen meer hoeft te maken. Ennuh...drangers op de deur wil ook wel eens helpen voor vergeetachtige mensen die de deuren niet dichtmaken
Het kan ook best zijn dat iemand haar in huis heeft genomen.....iedereen in de buurt vragen en ja, advertentie met foto in de krant misschien? of op de bomen?
oo jeetje...ja ik opende laatst ook een topic ik weet precies hoe je j nu voelt... hoelang wonen jullie nu dan op deze flat? blijf hoop houden hoor...wij woonde hier ook niet lang en ze kwam terug...idd morgen even overal briefjes ophangen dat is de beste oplossing... hoop dat j dr snel terug vind
Pfff ben ook zoo kwaad gewoon op mn vriend!! Hij heeft een hekel aan katten en wilde al van ze af eigenlijk maarja... En nu zei ik van ja ik heb de deur niet open gelaten zat hij oh gaan we met schuld gooien...(hij loopt nu buiten). Ik denk ja verdomme ik was niet thuis!!! Waarom ik niet buiten loop...tjong ben ook zo verdrietig. Maarja het is nu ook al laat dus ga nu niet bij mensen aanbellen en ook de d.a niet bellen. Ik moet morgen ook weer vroeg op dus moet zo gewoon naar mn bed. En dat gewoon 2 dagen voor mn zoontjes verjaardag
Mn vriend wilde zelf de d.a bellen..hij zal wel snappen dat ik verdrietig ben. Heb hem het nr gesmst, hij loopt nog steeds buiten. We wonen ook op 3 hoog dus als ze naar beneden gesprongen is, we hebben een daktuin (op de parkeergarage)
In ons vorige huis (appartement) zijn wij ook de kat kwijt geraakt. Hij was van 1 hoog naar beneden gevallen. We hebben drie weken lang elke avond buiten gelopen, en smorgens vroeg, geflyerd en instanties opgebeld, je hebt amivedi maar ook een speciale poes kwijt club hier. Uiteindelijk kregen we een heleboel telefoontjes en na drie weken belde een mevrouw dat de kat bij hun achter liep in de carports. Beestje was nog nooit buiten geweest, en dus compleet in shock, herkende mij niet, herkende mijn vriend niet en vluchtte alleen maar, we weten natuurlijk ook niet wat die mee gemaakt heeft in die weken. Maar we kregen hem te pakken, en hij kwam er met een vitamine kuur, extra vlooienmiddel en vocht mee af. Pppfff wat voel je je dan ellendig zeg! Dus zoveel mogelijk mensen laten weten dat je je kat mist, flyers, posters en instanties, voordeel van een flat is dat je veel mensen kan bereiken met al 1 poster in de gang. Onze kat was ook niet gechipt, hierna hebben we hem gelijk laten chippen, want het is echt vreselijk om je diertje kwijt te zijn. Succes!
Mijn vriend was trouwens zwaar tegen de katten, heel erg allergisch ook, maar vanaf de dag dat we samen zijn gaan wonen en hij dus gekozen heeft om ze er bij te hebben (de deal ging namelijk niet door als ik mijn katten niet kon houden ) heeft hij ze echt nooit kwaad gedaan of wat dan ook, dus ook jouw vriend zal het als hij het al was niet met opzet gedaan hebben. Hij loopt nu toch maar mooi je katje te zoeken.
@sylvia nee weet ik maar ik was gisteren wel verdrietig en hij voelde zich toch ook wel schuldig Maarrrrrrrrr ze is terecht!!!!!! Ben zoooo superblij gewoon. Vanacht om 04.00 hoorden we gemiauw en stond ze bij het slaapkamerraam. Mijn vriend heeft het raam open gedaan en haar binnen gelaten. Nu ligt ze lekker weer op dr kleedje en heeft ze lekker gegeten. Thnx voor het mee leven meiden!!
Ohhh gelukkig maar zeg! Hier 1 keer een kat vermist en niet zo'n goede afloop . Wat zul jij blij zijn zeg, ik ken het gevoel maar al te goed!
ik had laatst ook een topic geopend en na 5 dagen kwam onze kat gelukkig terug...ja terug we hebben hem gevangen buiten...ik zag hem lopen en ben er meteen achter aan gerend