Vanaf wanneer werkte de pil goed??

Discussion in 'Anticonceptie' started by Lientjelove, Mar 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden...

Ik heb al eens eerder hier een topic geopend, maar ik heb nog een vraagje.

Hoe lang duurt het voor de pil goed werkt? En merkte jullie dat de kwaaltjes over gingen? Ik slik sinds januari weer de pil en in het begin veel last van bloedverlies gehad, maar dat is gelukkig overgaan..
    Eerste maand de pil doorgeslikt, tweede maand gestopt en een ontrekkingsbloeding gehad. Nu ben ik halverweg de strip en heb ik last van steken gehad en nu weer pijnlijke borsten en misselijk. Het lijkt wel op de eisprong.
    Ik vraag me nu dus af of de pil wel echt werkt of dat ik misschien toch een te lichte slik of hou ik deze kwaaltjes de eerste maanden.. hebben jullie een idee?
    Een zwangerschap is bij ons uitgesloten, omdat mijn vriend een 'knoop' heeft..

Alvast bedankt voor het mee denken!!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Normaal gesproken werkt het al hoor, vooral omdat je het al een maand slikt.

De pil kan te licht zijn... Ik zou even contact met de HA opnemen.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb een poos terug wat verschillende geprobeerd (ivm bijwerkingen). De huisarts zei dat het 3 strips duurt voordat het een beetje stabiel is. Hier leek dat ook het geval. Na de 2 en 3e strip leken de bijwerkingen niet veel meer te veranderen.

Zelf zou ik het niet de 1e maand doorgeslikt hebben trouwens. Eerst moet je lijf toch even wennen. Misschien dat het daardoor even langer duurt?

Ik zou voor de zekerheid even je HA vragen morgen..

Share This Page