Ik ben bezig (in het kader van bezuinigingen) om te kijken of wij onze woon verzekering elders kunnen plaatsen.. Welke hebben jullie en hoeveel betaal je daar per maand voor? Wij zitten nu bij de ABN en zijn 75 euro per maand kwijt. Ik zag net al bij de FBTO dat het daar 26 euro zou zijn... Scheelt een boel toch...
Over welke verzekering heb je het precies? Inboedel of opstal? Dan kan ik eens even kijken voor je op de site van de consumentenbond die hebben namelijk een test gedaan welke verzekeringen goed en goedkoop zijn!!
Ik zit bij centraal beheer, betaal 28 euro in de maand voor alles. Heb dan wel een korting erbij door mn werkgever.
Inboedel en opstalverzekering, uitgebreide dekking: Kruidvat komt als goedkoopste uit de test van mei dit jaar met een 7,4 als oordeel, Inshared komt op de tweede plaats met een 8,2 als oordeel. Premie Kruidvat per jaar 150 euro, Inshared 183 euro. Is trouwens wel een goeie! Ik ga me hier voor ons ook maar eens verder in verdiepen, het is wel erg makkelijk geld besparen!!!
zo he!! 150 per jaar is 12,50 in de maand! ipv de 75 die we nu betalen! Dat scheelt een boel! Vanavond eens met manlief zitten....
ik betaal voor inboedel, brand, opstal, tuin, glas, Wa en eigen risico (dus eigen schuld word ook vergoed) 38 euro per maand bij centraal beheer achmea
Wij betalen voor opstal en inboedel 17 euro bij unive, we zijn dan uitgebreid verzekerd. W.a. is volgens mij iets van 3 euro voor het hele gezin. We zijn ook verzekerd voor als onze dochter onze eigen tv kapot maakt.
Hey Wendy! Uuuh wij hebben 'm ook van Centraal Beheer Achmea. Weet niet wat wij precies betalen, maar ik dacht zo'n 30 per maand. Daar zit bij: Inboedel ( uitgebreid, ook door eigen schuld, tuin is verzekerd, opstal, glas e.d. ) Rechtsbijstand uitgebreid En een WA verzekering. Wij zat eerst ook bij de ABN, maar die vond ik ook zoooo duur! En Rein krijgt via Centraal Beheer collectiviteitskorting. We hebben ook onze autoverzekering erbij.
Wij zitten bij Aegon en betalen 20 euro per maand daar zit alles bij in! Inboedel en opstal, brand etc.
Wij zitten bij ZLM. Je kunt bij ZLM alleen een verzekering afsluiten als je in Brabant of Zeeland woont. Ga anders eens naar een vergelijkingssite. Kijk trouwens niet alleen naar de laagste kosten maar ook naar de dekking. Want daar kan het verschil wel eens in zitten.
Glasverzekering Inboedelverzekering tot 43.512,00 Aansprakelijkheidsverzekering Gezinsongevallenverzekering. gezinsrechtsbijstand consument+wonen+inkomen+verkeer Voor 37.00 in de maand bij polis direct Brand en opstal zit bij ons in de servise kosten.