Hejhej,, ik ben nu 18 weken zwanger.. maar tot wanneer is het verstandig om uit te gaan. ik ga niet elke week, misschien 1 keer in de 2 maanden ofzo... maar was daar gewoon benieuwd naar... Iemand tips?
Dat ligt er denk ik aan wat jij onder uitgaan verstaat....is dat een bioscoopje en uiteten of tot diep in de nacht in een rokerige en drukke discotheek met knoerharde muziek
Tja dat ligt eraan wat jezelf vind en wat je man of vriend ervan vind... Ik persoonlijk zou het niet doen als ik meiden met een "dikke" buik zie lopen vind ik het onverantwoord.. Er wordt veel gerookt een onverwachte klap in je buik ...
Zou het zelf na een tijdje niet meer doen, zou gewoon bang zijn dat er een of andere mafkees tegen m'n buik aan loopt. En na een tijdje kan je babietje ook horen, en de hele tijd muziek met meer BPM dan zijn eigen hartje lijkt me ook niet echt ideaal... Maar ja, je weet zelf het beste naar wat voor gelegenheid je gaat en wat je daar doet... En als je die twee uur, een keer in de twee maanden echt nodig hebt, zou ik lekker gaan hoor...
Idd. bios en uiteten kan je blijven doen tot je weeen beginnen haha dan is het echt tijd om naar huis te gaan. Maar zou zelf niet zo snel naar een discotheek of kroeg gaan. Ten eerste ivm de rook die er hangt Ten tweede de harde muziek ( je kindje hoort dit ook) Ten derde, als er iemand valt,duwt ect. die kan jou ook meenemen in zijn val waarbij je slecht terecht kan komen ( op je buik bv)
Discotheek zou ik ook niet doen. Met oog op geluid en zo. En een kroeg? Hangt van de kroeg af. Ik bezoek er nog maar 1 omdat de ruimte erg groot is voor het aantal bezoekers (ivm de rook, in de kroeg staat 't zo snel blauw) en er niet al te luide muziek is. Zolang je het zelf red om lang op te blijven kan je zoiets volgens mij blijven doen hoor.
Gelukkig zijn per 1 juni de kroegen rookvrij! Jippie, kan ik lekker nog in de kroeg blijven hangen. Moet er wel bijzeggen, gister verjaardag gehad, lag om half twee in bed, maar ben de hele dag al kapot terwijl ik tot half een heb geslapen. Geloof niet dat mijn lichaam dit nu zo leuk vind. Maar misschien wordt het na de twaalf weken beter.
Volgens mij kan het wel, maar ik zou het zelf niet doen, om bovenstaande redenen Luide muziek en de rook, maar ik vind wel dat ieder dat voor zich moet weten