Hoi lieve verlosk. Ik heb een vraagje hoe lang hcg in je lichaam blijft als je zwanger bent? Is dat de hele zwangerschap of verdwijnt het na 4 maanden als je zwanger bent? Groetjes van Esther.
Hoihoi, In het begin stijgt het heel snel daarna neemt het af maar blijft er wel een bepaald niveau in je lijf aanwezig of dit bij iedereen gedurende de hele zwangerschap een positieve test geeft weet ik niet. Maar het Hcg zorgt er voor dat de zwangerschap niet word afgestoten. Imke
Hoi Imke. Bedankt voor uw antwoord. Ik zit ergens mee want nu 4 maanden geleden was in september had ik een positieve zwangerschaps test, een van Predictor en een van kruitvat. En daarna had ik meer testen gedaan die gaven weer negatief aan. Ik heb het wel de huisarts verteld en die geloofde me niet want mijn man is nu twee jaar terug gesteriliseerd dus lachte hij erbij dus we hebben het maar zo gelaten en nu komt het dus waarom ik die vraag stelde van de hcg en ook omdat ik bewegingen voel in mijn buik net als toen ik zwanger was van mijn drie kindjes. Ook heb ik vaak kwaaltjes als verkoudheid,mijn oor die dicht gezeten heeft,(ook zat die dicht toen ik zwanger was en daarna nooit) Ik weet even niet wat ik moet doen. Nu ben ik dus 4 maanden verder en ben ik dus een beetje boel bang voor als ik echt zwanger ben wat dan? Om me heen denken de mensen dat het mijn darmen zijn maar waarom voel ik het dan anders en dinsdag heb ik een zw test gedaan en die gaf natuurlijk negatief aan. Kan ik in mijn omgeving naar de verlosk gaan en daar mijn verhaal uitleggen en daar om een echo vragen of doen ze dat niet? Ik zal dan echt heel gerustgesteld zijn dan te weten dat ik zwanger ben ja of nee. Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes van esther die erg in de onzekerheid zit. Ohja wat ook is ik heb drie kindjes die alle drie met een keizersnede ter wereld gekomen zijn en ik weet dat je darmen dus flink door elkaar liggen maar wat ik dus voel is echt anders dan die darmen.
Hoi Verlosk. Ik ben vrijdag bij de huisarts geweest en ik krijg gelukkig twee echo s een normale van mijn buik en een vaginale zodat ze alles kunnen bekijken. Ik hoop erg dat het toch mijn darmen zijn want ben erg bang voor die 4de keizersnede als het zo is. Hebben jullie een idee hoe ze een 4de baby halen eigenlijk? Met een keizersnede bedoel ik. Groetjes van Esther. Ik heb drie kindjes die op dezelfde plek uit mijn buik gehaald zijn maar een vierde keer kunnen ze het niet open maken vanwege het litteken weefsel?
Hoi Esther, Het is een afhankelijk van de genezing van de wond en hoe het de derde keer was. In principe zullen ze weer op de zelfde plaats de snee maken. Tenzij er heel veel verklevingen en litteken weefsel is dan kan het zijn dat de snee elders word geplaats. Spannend tot echo's! Imke
Hoi Immie,heel erg bedankt voor uw antwoord. Ik zal het laten weten wat het was met die echo s en ik hoop eigenlijk ook dat ze die snee weer pakken en dat er weinig verklevingen zijn. Groetjes van Esther.