Echt heel smerig! Bij mijn 3e vlammetje viste ik een flubberig dingetje uit mijn mond... brrrr.... die eet ik dus echt nooit meer, ik moet er gewoon van kokhalzen... Ik vind dat toch zo verschrikkelijk van die dingetje, stukjes, adertjes, flubbertjes in mijn eten. Kipfilet wordt hier chirurgisch ontleed en gehakt eet ik niet meer. Wie gruwelt nog meer bij de gedachte alleen al aan flubbertjes??
Ja hier nog 1! “Zwiep” noemen wij het haha. Dat is 1 vd redenen waarom ik niet veel vlees meer eet. Geef mij soms maar een goede vega-burger. Zit in ieder geval geen zwiep in.
Wat zonde! Vlammetjes zijn juist zo heerlijk. Wel duur, zowel in kroeg als supermarkt maar scheelt me niks. Vervelend hè als je iets lekker vindt en het eindigt zo... Dat heb ik met krieltjes. Ben kotsmisselijk door de zwangerschap en kan ze niet eens zíén
Ja gadver ken het. Of met gehakt dat je opeens een hard stukje hebt. Ik hoef het niet meer dan. Of een haar in de soep.
Ik kan er ook echt niet tegen, als ik iets eet en de structuur is anders dan verwacht, krijg ik automatisch kokhals neigingen. Familie weet dit ondertussen, maar soms sta je gewoon behoorlijk voor schut. Lelletjes, velletjes, korreltjes, stukjes kraakbeen, blubber.. krijg kippenvel als ik er aan denk..
Ik kan geen lasagne meer eten sinds ik er een stukje bot in had zitten (alleen nog groentelasagne), als ik een ei breek en er zit zo'n bloederig flupje in eet ik die maanden niet en sinds ik een foto zag met wormpjes in een visstick, schuif ik die ook op het bord van man.
Geen last van gelukkig. De genen van Mn vader geerft Haha. Mn moeder en zusje zijn ook zo mieperig met eten. Vrouwen dingetje?
Haha hier ook. Daarom dat ik ook heel weinig vlees eet. En gehakt maar van 1 slagerij 30km verderop. Nou ja alle vlees haal ik eigenlijk daar behalve gehaktschnitzel. Die durf ik nog bij de AH te halen.
Ik heb jaren geen eieren gegeten. Wilde, inmiddels 18 jaar geleden, een ei bakken. Barst de schaal op de rand van de pan, open hem boven de pan, valt er toch een grote klodder bloed in die pan. geen eiwit geen geel, alleen maar bloed. Bleh! Wat eerder al genoemd is heb ik ook. Als de structuur van eten anders is dan ik verwacht door vieze stukjes, flubbertjes of wat dan ook ga ik kokhalzen en over mijn nek. Ik ben ook een zeur met open pakken drinken en eten trouwens. Als er op een doos eieren staat houdbaar tot de 10e eet ik het de 7e al niet meer. Net als een pak sap als dat vandaag open gaag drink ik het overmorgen niet meer. Daarom koop ik hier alles in klein en enkel verpakkingen. Toetjes, drinken, broodbeleg enz.
Ik heb dat met vet randjes bij vlees. Mijn man eet soms - als hij kippen pootjes eet- ook het kraakbeen op. Nou dan heb je mij in 1 seconde naar de andere kant van het huis gejaagd, dat geluid alleen al.
Of een gekookt ei en dan tijdens het kauwen merken dat er nog schil op/aan zit. Dat gekraak dan. Bleeeeehhh
Hier een keer een soort foetus in een ei van de boer gehad toen ik deze wilde bakken. En een keertje een kakkerlak in een pot aardbeien jam. Nooit meer eieren bij die boer gehaald (hoe biologisch ze ook waren ), en ook nooot meer die jam gegeten.