O, o, o, wat ben ik hier zo niet goed in. Een gedicht maken. Vanuit het bedrijf waar ik werk, wordt elk jaar een kadootje voor de kinderen van het personeel gekocht. Dit kadootje wordt dan opgehaald. Ivm corona is het niet mogelijk om op het bedrijf te komen om het kadootje op te halen. Nu willen wij elk kind een kadootje opsturen. Bij dit kadootje moet een briefje gedaan worden waarin staat dat sinterklaas het kadootje via de post heeft gestuurd ivm corona. Nu lijkt het mij het leukst om dit in gedichtvorm te doen. Wie o wie kan snel een gedichtje uit de mouw ritselen? Dichten behoort niet tot mijn specialiteiten
Oh, haha. Ik hou juist van gedichten. Is dit wat? @Miranda81 Sint had wel zin in een verjaardagsfeest, Waarop alle kinderen langs waren geweest. Maar helaas, dit jaar geen bezoek voor de Sint. Iets wat hij heel erg jammer vindt. Maar één ding moet je weten, Hij is jullie zeker niet vergeten! Hij heeft daarom een mooie oplossing bedacht... De kadootjes worden dit jaar thuis gebracht! Veel plezier zo met elkaar. Hopelijk zien we elkaar weer volgend jaar!
Jaaa, die is leuk!! Super bedankt. Ik ga deze overnemen. Leuk plaatje van google erbij, en klaar ben ik!! Ik ben blij dat jij wel van dichten houdt
Wauw, dit schud je zo even uit je mouw? Leuk gedicht! Ik kan er beter dagen vooruit trekken als ik een gedicht in elkaar moet flansen
Haha, jep, één van mijn talenten . Ik zag het berichtje rond 10 voor 3 en om 3 uur begon mijn online vergadering, dus ik had niet meer dan 10 minuten en vond dat wel een leuke uitdaging. Ik presteer duidelijk het beste onder tijdsdruk
Oh ik vind het ook superleuk om te doen. Als ik eenmaal een gedicht begin voor Sinterklaas kan ik niet meer stoppen Dan wordt het gerust een gedicht van meer dan een a4tje