Schoonmoeder! afgelopen weekend had ik het er met mijn schoonmoeder over dat ik door mijn bi mijn huishouden niet meer zo netjes krijg als dat ik altijd gewend was. Ben behoorlijk beperkt in de dingen die ik op een dag kan doen. Ik moet dus veel overlaten aan mijn vriend die alleen in het weekend thuis is omdat ie over ver werkt. Ik baal daar zo van want het gaat echt ten koste van de tijd die we samen hebben en ik vind het niet leuk dat hij in zijn vrije weekend het huishouden en de klusjes moet doen. Voel me echt bezwaard hij werkt door de week ook al tussen de 50 en de 70 uur per week dus het weekend is echt om te ontspannen. Mijn sm bood aan om me te komen helpen. Vanmorgen stond ze dus op de stoep en binnen 3.5 uur is mijn huisje weer heerlijk fris en alles weer zoals ik het altijd heb. Vanaf nu komt ze elke week om me te ondersteunen in de huishouding. Ook had ze een super mooie dekbed overtrek mee genomen. Die precies bij onze slaapkamer en stijl past zodat ik straks een mooi kraambed had. Tis echt een schat! Dat wilde ik even kwijt
Wauw dat is idd een schat! Als ik het met mn schoonmoeder over zoiets zou hebben, dan zou ze gelijk beginnen dat zij het allemaal nog veel erger heeft en heeft gehad!
Die van mij is de opperheks TS: Koester die band maar het kan ook heel anders zijn , hardstikke lief van haar!
Fijn he, dat er ook zulke schoonmoeders bestaan! Mijn sm is de hele zwangerschap (maar ook daarvoor al) ontzettend betrokken en attent geweest. Ze doet heel veel van die kleine dingetjes die ik ontzettend kan waarderen. Een voorbeeld daarvan is dat toen ik thuis kwam van mijn 1e dag werken na mijn verlof stond er een heel mooi bosje tulpen op tafel. Gewoon zomaar. Zo lief! Ook komt ze bij ons op de dinsdag. In principe om op te passen, maar dan pakt ze ook wat klussen in huis mee en op de een of andere manier doet ze dan altijd de dingen waar ik het meeste hekel aan heb Zo kan het dus ook Geniet ervan!
Ja ben zo blij met mijn schone moeder. Weet ook de andere kant. Mijn ex schoonmoeder ben ik liever kwijt dan rijk. Durft het in na de scheiding zelfs te wagen om Ridder tegen me op te stoken gelukkig heeft ex daar een stokje voor gestoken was de eerste keer dat ie ruggegraat liet zien Maar ben echt superblij met mijn schonemoeder. Ze is echt zorgzaam maar niet opdringerig tis echt een topwijf!