Hallo, Vandaag bij de gyneacoloog geweest en een inwendige echo gehad. Hij zag in de baarmoeder een klein blaasje,holte,waren zijn woorden. Ik ben nu drie weken 'overtijd' maar weet niet precies wanneer eisprong zou hebben plaatsgevonden. Volgens hem ben ik waarschijnlijk niet zwanger, maar zeker is t niet. Hij denkt aan PCO Vanaf wanneer is t mogelijk met een inwendige echo in de baarmoeder iets te zien? En wat zie je zo vroeg? Vanaf hoeveel weken na de eisprong? En zou dat blaasje een beginnetje kunnen zijn? Liefs Linda
Hoi linda, Ja het blaasje zou een zwangerschap kunnen zijn. bij 6 weken zwangerschap is er een vruchtje te zien. En soms zie je dan zelfs al een hartje kloppen. Dit is 4 weken na de eisprong,. waarschijnlijk word de echo binnenkort herhaald...? spannend hoor! Imke
ovula nabothi, zo noemde de gyn dit.. dat is toch iets anders? Na 8 november heb ik bijna 2 weken geen gemeenschap gehad met mijn vriend (klusmoe ) en vanaf de 21e weer regelmatig. Kan dat overeen komen met dit blaasje qua evt zwangerschap? De gyn zei dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben. Maar hij deed er zo wazig over,mijn gevoel wil er gewoon niet aan dat ik niet zwanger ben, vooral omdat ik echt de klachten heb. dat zal pas zijn als ik echt ongesteld wordt.. stom he..? En komen er vaak van die blaasjes voor in de baarmoeder? Alvast bedankt!