Ik heb een week geleden mijn eerste echo gehad, en nu bleek dat beeb te klein was voor de 10 weken die ik dacht te zijn. Er is maar 1 weekend geweest dat ik bij man ben geweest, dus dan zou het een héél trage innesteling zijn geweest? Op zich vind ik het niet een ramp dat ik 2 week terug gezet ben, maar wel dat de echoscopiste de opmerking erbij maakte. Omdat ik zo zeker was van verwekkingsdatum, en zij het kindje op 7.4 week schatte vertelde ze dat het ook een groeiachterstand kon hebben en dan misschien niet levensvatbaar blijkt te zijn Hartje klopte regelmatig, daar was niets mis mee. Maar nu zit ik zooooo in de stress! Gelukkig mag ik komende woensdag al voor de 2e echo om te checken of het gegroeid is. Ook doen mijn borsten niet meer pijn, ik ben nooit misselijk geweest (wat dan wel weer fijn is) Maar het bevordert niet echt de roze wolk.. Heb echt het gevoel dat ik niet meer zwanger ben of zo.. terwijl er nog geen drup bloed is geweest. Pfff misschien moet ik me ook niet zo druk maken, mijn nichtje is ook 2 weken terug gezet na bevruchting in ziekenhuis. Dus ook zij had de precieze datum. Ik tel de dagen echt af naar woensdag en hoop echt zo vreselijk dat beeb tóch gegroeid is. Moest ff hier mijn onzekerheden kwijt.. zijn er meer dames die recent nog ver terug zijn gezet? Ik wil weer terug op mijn roze wolk!
hoi hoi, Ik moet zelf nog voor een echo, en ben voor het eerst zwanger. maar ik weet van mijn zus dat ze bij beide kinderen 2 week is terug gezet. En nu heeft ze 2 hele mooie dames lopen van 3 en 1 jaar..
ik heb morgen 1e echo en ik heb maar 2x geklust met mn man in de vruchtbare week eigenlijk 1 keer want de 2ee valt wel erg nog er buiten dus ik ben er ook zo zeker van maar idd ik ken ook iemand die een week werd terug gezet en dat bleek goed te zijn allemaal
ik heb morgen 1e echo en ik heb maar 2x geklust met mn man in de vruchtbare week eigenlijk 1 keer want de 2ee valt wel erg nog er buiten dus ik ben er ook zo zeker van maar idd ik ken ook iemand die een week werd terug gezet en dat bleek goed te zijn allemaal ps. ik ben ook helemaal niet misselijk en heb heel weinig kwaaltjes luister naar je lichaam zeg ik altijd .. mn gevoel Zegt dat t goed zit dus ga ikdaar vanuit probeer dat ook
Bij mijn dochter werden we bij 11 weken (eerste echo) teruggezet naar 8,5 week. Ik had mijn ei getempt en sindsdien strak een hogere temp gehad, dus daar was ik ook echt zeker van. Is toch een late innesteling geweest, op 12 dpo, wat later bleek te kloppen met de daaropvolgende echo, (vanwege vakantie pas 4 weken daarna) toen ik weer een weekje vooruit werd gezet. Ik was tot aan die tijd niet misselijk, werd dat pas rond die eerste echo, (en toen was het direct ook goed raak ). In jouw geval KAN het idd ook teken zijn dat het mis aan het gaan is, maar dat hoeft bepaald niet het geval te zijn dus. Heb jij wel gewoon op NOD positief getest? Want ik testte ook pas 19 dagen overtijd positief toen... (gecorrigeerd dus een week overtijd).
ik ben bij deze zwangerschap 1 week terug gezet.en bij de termijn echo weer een halve3 week voor uit, het ligt echt aan hoe ze meten.en dat schijnt soms er moeilijk te zijn bij die kleine wurmpjes ik hoop voor je op een mooie echo woensdag liefs esther
Thnx!! @Rozemarijke, ik heb volgens mij 1 of 2 dgn na NOD licht positief getest. Daarna nog es 2 dgn later, toen was de streep donkerder. Maar heb me de hele tijd nog niet zwanger gevoeld, was er van overtuigd dat mijn lichaam een grapje had uitgehaald en ik niet zwanger was. Tot ik vorige week toch echt iets zag zitten én een kloppend hartje zag En het niet zwanger voelen gaat helaas gewoon door. Ik zou er heel wat voor geven om nu ff goed misselijk te zijn, of andere kwaaltjes te hebben. Goed te horen dat het vaker gebeurd en dat het dan ook nog goed gaat.
@behappy, ben benieuwd op hoeveel wkn ze je gaan zetten dan. Ook jij weet de klusdagen Succes met je eerste echo!!
ik ben bij mn 2e dochter ook anderhalve week terug gezet. maar mn test was dan ook anderhalve week na nod pas positief. terwijl ik altijd netjes op tijd ongesteld was. maar ik kreeg mn echo pas met 12 wkn. achteraf dus ruim 10 wkn. dus ik maakte me niet zo veel zorgen meer. kan nog goed komen hoor meid! succes! xxx
Meestal ben je op het moment van een eerste positieve test een week of 3-3,5 zwanger. Dat zou iig bevestigen dat innesteling bij jou ook lang heeft geduurd. Wanneer mocht je ook alweer voor weer een echo?
Ik hoop het echt, die trage innesteling. Mag woensdag weer heen, dus nog even een paar dagen in de stress. Vandaag maar proberen wat leuks te doen, dan is er afleiding genoeg! In ieder geval niet de hele dag thuis zitten en piekeren..
Vanochtend de echo gehad en helaas was mijn voorgevoel juist. Ze kon geen kloppend hartje vinden, en dooierzak? was ook groter dan het vruchtje wat niet zo hoorde te zijn. Het vruchtje had de grote van ongeveer 8 week, terwijl ik nu 11 week hoorde te zijn. Nu wachten op een bericht uit het ziekenhuis, want VK dacht dat miskraam niet vanzelf op gang zou komen.