Ik heb met 8 weken en 6 dagen een echo gehad, hij was wat moeilijk te zien volgens de verloskundige en het was nogal bewegelijk. toen ze het probeerde op te meten heeft ze het beeld 4 keer vast gezet en kwam uiteindelijk op 1.5cm dit zou overeenkomen met 8 weken en 1 dag er was wel een hartslag te zien. Ze feliciteerde me met de zwangerschap en zei dat ik nu kon gaan genieten. Alleen ik heb het er een beetje moeilijk mee dat het te "klein"zou kunnen zijn, ik weet dat we door omstandigheden niets meer hebben gedaan na 15 januari dus zou het wel nu negen weken moeten zijn. Is de kans nu groter dat het mis zou kunnen gaan, of is het zo dat als je een hartslag hebt gezien die kans is afgenomen, dit omdat we het ook graag willen gaan vertellen aan familie enzo. en mijn eigen onzekerheid Ze heeft de uitgerekende datum trouwens niet aangepast. groetjes bambie
Hoi bambie, Zoals je zelf hebt kunnen zien op de echo is het echt millimeter werk dat meten. daarom zit er soms enkele dagen verschil in. De regel is: dat als de echo niet meer dan 7 dagen afwijkt dan word de datum niet aangepast. Je hoeft je geen zorgen te maken, als de verloskundige zegt dat je moet gaan genieten dan meent ze dat ook. Imke