Hi. Sinds mijn 19 weet ik dat ik syndroom van Kallmann onder de lede heb. Dit houdt in dat er nooit een natuurlijke cyclus op gang zal komen. Door dit op gang te brengen zal je een hormoonbehandeling moeten ondergaan. Wie is er bekend mee? Zijn er ervaringen die iemand met me zou willen delen? Wij zijn begin januari begonnen met OI. Er gebeurd vanalles met m'n lichaam, het voelt een beetje als de puberteit die er nooit geweest is..(lichamelijk) We hebben nu de eerste ronde achter de rug, dus er is nog helemaal niets verloren. Maar ik zou graag willen weten wat me te wachten staat. Groetjes Judith
Ik ben er niet bekend mee. Maar heb wel pco. Via hormonen kunnen ze een eisprong bereiken. Soms slaat het niet gelijk aan maar het komt uiteindelijk zover ik weet altijd goed. Sterkte ermee
Hoi Judith, Ik heb nooit van het Kallman syndroom gehoord, maar ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen met de procedure! Wellicht dat er idd meiden zijn met bv pco waarmee je ervaringen kan delen. groetjes