Wie heeft er ooit zwangerschapsvergiftiging gehad?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MariaS, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaS

MariaS Nieuw lid

12 okt 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste, dappere ex-zwangeren,

Ik studeer om gynaecoloog te worden en ben me op dit moment aan het verdiepen in zwangerschapsvergiftiging.
    Mijn interesse gaat heel erg uit naar de ervaring van zwangeren.
    Ik zou heel graag een paar dingen willen weten van vrouwen die zwangerschapsvergiftiging hebben gehad: waar ging je doorheen? Hoe vond je dat er in het ziekenhuis met je omgegaan werd? Had je het gevoel dat de zwangerschap lang gerekt werd ondanks je slechte conditie? En al het andere wat je erover kwijt wilt!

Het is alleen voor mij persoonlijk omdat ik het heel belangrijk vind te weten wat de zwangeren doormaken, ik vind dit heel belangrijk als arts, er wordt dus verder niets met de informatie gedaan.

Ik zou ontzettend blij zijn met reacties! Je kan het ook naar me mailen mocht je het liever niet op het forum zetten.

2. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hoi MariaS,

Misschien heb je er iets aan om dit topic eens door te lezen! http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/155093-hellp-pre-eclampsie-eclampsie-prius-onderzoek.html

Hier wordt een hoop verteld over hoe wij het ervaren hebben om zwangerschapsvergiftiging door te maken. Onder andere over de magere (of geen) nazorg en de blijkbaar heel slechte bekendheid bij artsen en in ziekenhuizen met dit onderwerp. Fijn om te lezen dat jij je er in wilt verdiepen. Als je wilt zou ik wel een keer uitgebreid mijn verhaal willen doen, maar dan mail ik je inderdaad liever.

Groeten en succes met je studie!

3. MariaS

MariaS Nieuw lid

12 okt 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor jullie reacties, dappere moeders! Ik zal jullie nog persoonlijk mailen maar ik heb nu in ieder geval genoeg reacties om een mooi verhaal van te maken. Dankzij jullie kan ik dit opnieuw onder de aandacht brengen!

Deel Deze Pagina