Kalmeringsmiddelen?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Gewoon een ibuprofen nemen is ook een optie. Ik word daar ook een beetje wazig van. En vaak helpt alleen het idee dat je er iets voor genomen hebt ook al.
     
  2. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    http://www.bional.com/site/reindexx.asp ... ecid%3D456

    Ik hoop dat ik het goed heb gedaan (eerste keer dat ik een link plaats ;) ).

    Dit gebruiken wij altijd met spanning of stress situaties, het helpt vrijwel meteen. Als ik heel erg onder spanning zit en ik gebruik nervovit dan voel ik me echt rustig worden.

    succes morgen.

    Groetjes Nicol
     
  3. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Bach rescue-spray,kun je bij De Tuinen kopen.
    Word je lekker rustig van...
    Succes!
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Allemaal bedankt ik denk dat ik het advies van Nicol ga gebruiken. Ik ga straks wel even naar de apotheek om een doosje van 15 tabletten te halen
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Als je zulk soort vragen hebt moet je idd gewoon je eigen huisarts bellen. Als die er niet is (vakantie/nascholing) dan kun je pas een andere huisarts bellen en dan diegene die je huisarts vervangt. Je kunt niet zomaar andere huisartsen gaan bellen.
    Die assistente had wel gelijk dus, maar geen reden voor haar om zo tekeer te gaan. Ze had het ook even gewoon kunnen uitleggen.
    Dokterspost is alleen voor spoedgevallen dus ook niet voor zulk soort dingen.

    Ik zou zelf idd voor de druppels van bach gaan. Je hebt er ook bij die heeeel snel werken. Succes alvast !
     
  6. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb hier in de buurt een apotheek en de trekpleister zitten weten jullie dan mischien of ze diebach druppels daar ook hebben of alleen bij de tuinen.

    En de assistent had wel gelijk maar zoals jij ook al zei nemo had ze dit op een NORMALE manier kunnen vertellen
     
  7. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ze hebben die druppels ook vaak bij biologische winkel of reform winkel e.d.
     
  8. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ nemo ik heb een stuk gelezen en het lijkt veelbelovend dus een goed middel. Maar weet je ook of ik dat bij de apotheek of drogist kan krijgen
     
  9. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ok dan zal ik ook even kijken bij deviatminen speciaalzaak mischien hebben ze die daar ook
     
  10. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Meestal hebben ze bach ook bij de reformwinkel of apotheek.

    Groetjes
     
  11. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Heb je nog wat kunnen "scoren" ? ;)
     
  12. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    als je voor operatie moet krijg je als je opgenomen wordt en oxazepam in het zh
    dit is meestal gebruikelijk
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja dat middeltje ken ik heb het vlak voor mijn maagband operatie gekregen. Als dat het is tenminste :) Ik vond zelfs de operatie helemaal niet meer eng zat gezellig te lachen met de verpleegsters enz :)

    Ik heb het met de chirurg die mij heeft geopereerd er over gehad. Ik moet morgen voor de bijspuiting even langs en dan vertellen ze hoe en wat en als ik het dan nog eng vind gaan ze kijken wat ze me kunnen geven :) maar allemaal bedankt.

    Ik zal het jullie morgen laten horen hoe het is gegaan.
     
  14. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoe gek het ook klinkt ik heb net het zh weer gebeld om mijn afspraak af te zeggen maar ze had pas 4 september weer een andere afspraak en dan begint mijn school dus ik ga nu toch maar. Waarom vind ik dit zo eng :( ik ben helemaal misselijk en heb buikpijn van de zenuwen.

    Ik ga nu de deur uit :(
     
  15. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Sterkte meid.
     
  16. Djaminah

    Djaminah Actief lid

    23 mei 2007
    276
    1
    0
    Utrecht
    Van A. Vogel heb je ook passieflora-complex, misschien is dat wat voor je? Bij innerlijke onrust en stress-situaties.
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik schaaaaaaaaaam me dood :) Ik ben net terug van het ziekenhuis er is een filmpje gemaakt, alles zag er keruig netjes uit.

    Daarna moest ik een soort papje drinken wat gewoon op witte verf lijk bleghhhhhhh wat was dat smeerigggggg :( En toen hebben ze dus gekeken hoe snel de slok bij mijn maag terecht kwam en ik heb mijn bandtje zelf ook gezien. Er zit al 1 cc in mijn maagband (al vanaf de operatie) en de arts vondt dat mijn bandtje al strak genoeg was en dat het niet bijgespoten zou worden. Daar verbaasde ik me echt enorm over want als ik het wil kan ik me helemaal vol proppen zoals. De arts zei dat ik het zo nog maar een maand ofzo moest aankijken en als het afvallen echt niet verder gaat dat ik dan maar contact op moet nemen. Ik heb nu wel zo het gevoel van tja waarom ben ik dan eigenlijk geopereerd als ik dan toch niet afval. Maar ik zie wel verder

    Tenslotte was het dus nietssssss om je zorgen over te maken. Dus de arts vroeg hoe het kwam dat ik zo zenuwachtig was. Ik zei dat ik veel slechte ervaringen had gelezen op het internet.

    De arts zei ochhh jee ik snap het al helemaal nog een patient die nare verhalen heeft gelezen op internet ](*,) ](*,)

    (mischien zou het geen prettig gevoel zijn als het toch bijgespoten zou worden maar dit was dus echt niks :) )
     
  18. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Meisje ik ben blij dat het mee gevallen is, je hoeft je eigen helemaal niet te schamen hoor dat je zenuwachtig bent. Het is toch heel normaal dat je zenuwachtig bent als je een ingreep moet ondergaan, het maakt niet uit wat voor ingreep. Ik zelf heb al ontzettend veel ingrepen gehad van groot tot klein en ben altijd zenuwachtig, tegen de tijd dat je dat niet meer bent dan ben je een robot.

    groetjes
    conny
     

Deel Deze Pagina