Wie kan mij helpen? Wij krijg van mijn ouders voor onze verjaardag een grill guru classic medium. Althans dat is de bedoeling maar ze zijn overal uitverkocht. Iemand die er wel een kan vinden? Ben hier al vaker geholpen dus hoop nu ook. Mijn vaders is terminaal en het zou leuker zijn om hem echt te hebben voordat hij er niet meer is. Alvast bedankt
Kijk bij de makro, daar zag ik ze nog wel en particulieren mogen nu tijdelijk de makro in. Wel goed een kopie van je bon bewaren, je hebt gewoon garantie etc. ookal gaan de deuren straks weer dicht maar ze kunnen je bon niet uit t systeem trekken wat bij zakelijke gebruikers wel kan (alles staat op pasje geregistreerd). Sterkte met de situatie met je vader, hier precies hetzelfde, max 3 mnd. Die ligt nu thuis met nachtverpleging om mn moeder te ontlasten.
Dat is niet meer zo, dat particulieren ook mogen shoppen daar. Vorige week in duiven niet meer in elk geval.
Dank voor de reactie. Ook bij de makro is hij niet op voorraad zijn we al wezen kijken helaas. Wat een rot situatie... hier halen we 3 maanden niet meer. Het lijden vind ik het ergst. Pfff Sterkte!
Hier gaan we dat ook niet halen hoor, de achteruitgang versneld alleen maar (prostaatkanker met botmetastasen) in stilte hoop ik dat zn hart eerder stopt dan dat hij de laatste fases meemaakt. Moeilijke pijn om te bestrijden en hier ook de dreiging van een dwarsleasie (uitzaaiing in zn rugwervels). Intratuin al geprobeerd?