De Maart 2007 Mama/papa/beebs hadden vandaag (een zeer geslaagde) meeting en er komt zeker nog n volgende! Was gewoon benieuwd (of nieuwsgierig !?)? Zouden jullie naar n meeting gaan of niet?
Ja joh lijkt me geweldig! Het was vandaag idd een zeer geslaagde dag en een opkomst van 16 baby's met bijbehorende mama's en sommige papa's(!) is niet slecht he!
ja zekre wel heb vandaag ook en meeting gehad van een ander forum we waren maar 4 mama's 5 kindjes en 1 papa vondt het heel erg gezelig
het was in een woord GEWELDIG het was een super leuke dag en ondanks de regen was het goed te doen.. zeker voor nog een keer (misschien in mei als ze allemaal 1 jaar zijn geweest? hint hint
Zeker! Wij (decembermama's 2006) hebben al 2 x een meeting gehad wat erg gezellig en geslaagd was. Binnenkort komt onze 3e meeting eraan. Hoop dat er nog veel zullen volgen! Gr Otje
Nou ook ik vond het vandaag een geslaagde dag. En denk ook (als het niet tever weg is) dat ik zeker naar de 2e meeting kom. groetjes sandra
bij ons was het ook heel gezellig de vorige keer, maar vandaag helaas te veel zieke kindjes, maar we gaan zeker een andere datum plannen!
De juli-mama's hebben ook al 2 geslaagde meetingen gehad en er komt er zeker nog 1. Ook zijn er onderlinge vriendschappen ontstaan en die meeten mekaar nog vaker
Ik zou graag na een meeting gaan, alleen ik zit een beetje beperkt in vervoer, dus wanneer iemand suggesties heeft voor een meeting in limburg,(hint hint) hou ik me zeker aanbevolen!
als er weer n meeting is en beetje redelijk in de buurt laat dan zeker maar n 2e meeting komen,vond t heel gezellie om waar je dan mee kletst enz ook eens in t echt te zien en vooral de baby,s ook eens te zien want ja ze zijn toch van beetje de zelfde leeftyd he! groetjes krulliewullie
owww heb de vraag verkeerd begrepen.... (blond EN zwanger tja...) Ik dacht een soort van algemene meeting dus voor iedereen van het forum haha, dus heb gezegd nee geen behoefte aan. Maar alleen een meeting met bv januari mama's zou ik overwegen als het in de buurt zou zijn.
Een meeting lijkt me hartstikke leuk ( zolang ik niet de enige ben zonder dikke buik of kinderen ) Zal van te voren wel super zenuwachtig zijn, en bij het begin lekker de kat uit de boom kijken
Als er weer een meeting komt lijkt het me erg leuk! Heb alleen nogal moeite met het bijhouden van de maart mama's....zit te weinig achter de laptop om alles te volgen en dan merk je toch dat als je er dan bent dat je minder kunt 'meekletsen'......