ik ben zelf twee keer geweest. ik koop dan altijd een verassing pakket. helaas zit er elk jaar weer het zelfde in.
ik ben afgelopen vakantie in het buitenland naar een erotiek beurs geweest het was niet echt mijn ding , heb wel een heel mooi korset gekocht maar verder niet echt iets boeiends. ik weet niet hoe zo'n beurs in nederland gaat maar daar keek je te kust en te keur ergens bij iemand naar binnen en daar werd ik nou niet echt bepaald warm of koud van . eigenlijk vond ik het niks maar hubbie wou er graag heen.... L.sybje
Ik vind vooral de lingerie mooi en de ongedwongen sfeer. Niemand kijkt je raar aan. De shows vind ik leuk maar inderdaad, die open vleeswonden hoeven ook niet van mij. Wat me ook vaak opvalt is dat er van die oude vieze mannetjes vooraan staan die kwijlen op het podium. Daar kan ik zo van walgen. 1x waren we er en toen zat er een vrouw op een rollator in haar eentje een show te bekijken, heerlijk .
je kijkt je ogen uit! en het mooi is. hoe je daar ook loopt, niemand veroordeeld je daar! of je nou in je blote reet loopt of met een coltrui aan.