Yek, Normaal gesproken kan ik er al niet tegen, maar nu ik zwanger ben moet ik geheid overgeven als een van de 2 dat heeft gedaan! En ik moet het zelf opruimen want ik ben alleen thuis!
lekker hoor .... ik had vanmorgen ook een lekkere verassing onder de keukenstafel leggen ..... er lag een halve muis in een plas bloed en zijn ingewanden bungelden eruit .... jammie jammie ... L.sybje
Gedverdemme....en daar moet je dan blij mee zijn want dat is een kadootje omdat ze het goed hebben bij je, schijnt! jek! Ik ben heel erg geweest, heb het laten liggen voor m'n vrouw, tot die thuis kwam van d'r werk. Heb het wel geprobeert maar voelde de golven in m'n keel en ben er maar mee gestopt!
Oooohw, ik ken het! Ik kan daar ook absoluut niet tegen! ale: Ik ga ook geheid over mijn nekje als ik het zelf op moet ruimen... Wordt nog wat als Vigo straks begint met overgeven als hij ziek is....
Dat is lekker hè! Verrassing! Ik heb geen katten maar ik had hetzelfde als 1 van de honden diarree had. Lekker staan te kokhalzen s`morgens vroeg...
Zo deed mijn vriend het ook hoor. Hij liet alles liggen voor mij..gevolg dat ik op een gegeven moment boos werd, en nu doet ie het meestal zelf
poeh heb net de ogen open en ik dacht toch echt te lezen: mijn kat is overreden Nou gelukkig heeft hij alleen maar overgegeven, weer een pluspuntje
Hier gisteren weer een duif.. gelukkig hadden wij hem zo snel weggehaald dat ie nog intact was. En aangezien ik de diegene ben die de lijken meestal moet opruimen. Gelukkig went mijn man er langzaam aan, dus die ruimt tegenwoordig ook kots en lijken op.