Nu heb ik toch een beetje een aparte vraag, maar aangezien er hier mensen zijn uit heel nederland(en daar buiten!). Ik ben op zoek naar kamelenvlees.. nu heb ik het hier bij de slager geprobeerd, zelfs bij het islamitische winkeltje.. maar ze kunnen het niet bestellen.. ik ben op zoek naar kamelenvlees ivm dat mijn man en zijn zus dat lekker vinden en ze het voor het laatst het in somalië hebben gegeten en ik heb ze beloofd te gaan zoeken.. maar pff duss als iemand van jullie weet waar ze het verkopen vertel het me
niet in een toko? meestal idd bij een islamitische slagerij, een groothandel??? is idd lekker vlees (australie gehad, kamelen kabab jammie)
nee ik had idd alles al geprobeerd hier in de buurt, de toko, de islamitische slager etc. maar heel erg bedankt
kamelenvlees?en je kan het in België wel halen? hmmm moet dan ook maar eens op zoek. Houd wel van nieuwe smaken! Succes met je zoektocht igg
Bij de Carrefour hadden ze alle soorten vlees...van springbok tot krokodil. Ik denk dat ze dat daar ook wel hebben