Oh oh.. kat kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Within, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Help!

We hebben sinds gisteren 2 katten: Mika en Haplo.
    Ze woonden eerst bij mijn moeder maar zijn nu bij ons gekomen.

Uiteraard was het gisteren even wennen voor ze, Haplo zat de hele tijd onder de bank maar draaide vannacht bij en heeft bij ons op bed gelegen. (tot zover mijn nachtrust..)

Vanmorgen werden we wakker en direct begroet door Mika. Maar Haplo is nergens te bekennen... het hele huis op zn kop gezet, geprobeerd te lokken met eten.. maar helemaal niks. Ze kan niet naar buiten zijn geglipt, alles zit potdicht..

Ze mauwt niet, reageert niet op haar naam.. Ik vind het niet zo leuk. Beste is te wachten tot ze honger krijgt maar we zijn nu al ruim 3-4 uur verder en ze heeft nog niks laten horen van zichzelf.
    Als ik Haplo roep, komt Mika op me af rennen :p

Hebben jullie tips?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

met de brokken bak rammelen ,en wat vaak een goede verstopplek voor katten is is onder kasten...
    verder even afwachten denk ik misschien de ruimtes open laten waar ze kan zitten... dan komt ze vanzelf..

3. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

is ze al terug?
    Ze kunnen zich echt op de raarste plekken verstoppen!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

een kat is een meester in verstoppen hoor.

heb je over al op en in en achter gekeken?

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    beste is gewoon te wachten,, bange katten willen ook nog wel eens in kasten verstoppen en tussen de vreemdste kieren belanden..

wij vonden die van ons eens terug ergens op de zolder en zat verstopt in een doos met poppen.

ze zal er nog wel zijn ergens maar is wat bang ,, gewoon wachten en af en toe even rammelen met de brokjes

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Controleer even onder de bank en dan of er onder de bank een opening zit, waardoor hij IN de bank kan kruipen. Heb eens hier gelezen dat hun kat zich daar had verstopt ;)

Enneuh, als je hem hebt... kattebelletje? ;)

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ach als hij echt echt niet naar buiten geglipt kan zijn komtie vanzelf wel als hij honger heeft toch;) Heb je al in je wasmachine en droger gekeken? ik heb die van mij daar wel eens terug gevonden...was erin gekropen en het deurtje was achter hem dichtgevallen...stomme kat:p

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he within ... !!! misschien ff in een kleding kast kijken
    daar heb ik onze pixel ook al gevonden
    of achter de wasmachine .. in een keukenkastje.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahah onze kat ook, toen hij nog klein en bang was, we vonden hem echt op onmogelijke plekken. In de klerenkast, keertje op de strijktafel, en een keer onder een berg wasgoed :D en een keer achter de wasmachine :D echt grappige beesten zijn dat he

10. Within

Within Niet meer actief

Ik had echt alle plekken gehad, ook zelfs het luchtventilatiekanaal... Helemaal niks.

Maar ik wist niet dat de lade onder mijn oven aan de achterkant open was... 3x raden waar ze zat... Juist!

Ze is dus weer terug! Volgende keer kijk ik daar als eerste :p

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier al een keer gehad dat de kat onder het aanrecht zat.. dus echt achter de schopplint zeg maar. Weet niet hoe lang bezig geweest om em daar weer weg te krijgen zonder het aanrecht te slopen (huurwoning).

Maar fijn dat je je kat weer hebt gevonden!

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hahahah :D:D:D katten ook

fijn dat ze weer gevonden is

xx

Deel Deze Pagina