In 2020 ook in Laren geweest. Toen ook een zwembad nabij bezocht (weet niet meer goed welke). Was voor toen prima (kinderen waren nog erg jong). Maar nu ze 6 en 8 zijn, allebei (net) hun B hebben en bezig zijn voor C, zoek ik een zwembad op niet langer dan een half uur rijden van Laren wat erg leuk is voor kinderen van deze leeftijd. Liefst met meerdere glijbanen als dat kan. Een wildwaterbaan met verschillende hoogtes scoort ook altijd goed bij onze kinderen. Bedankt alvast!
Bedoel je Laren in Gelderland of Noord Holland? Denk Gelderland? En misschien bedoel je dan zwembad de Scheg in Deventer? Oid kwam ik laatst tegen toen ik aan het zoeken was. Noord Holland Laren ligt in het Gooi naar mijn weten zit daar alleen de Sijsjesberg? Bussum, Huizen, Naarden geen bijzondere zwembaden. Haha dan misschien de Eemhof leuk al is die duur om zo even een dagje heen te gaan.
O haha sorry, niet aan gedacht. Heet dat niet Zuid-Laren wat in Gelderland zit? Of ligt dat weer ergens anders? Ik bedoelde dus Laren, Noord-Holland Sijsjesberg zegt me niks. Ik zal eens kijken! Eemhof hebben we om een andere redenen al naar gekeken, maar met maar 4 of 5 glijbanen vind ik dat tegenvallen. Dan ga ik persoonlijk liever naar het Tikibad (al is dat in die week dat wij in Laren zitten sowieso geen optie). Alleen het nadeel daar is dat je dus geen losse kaartjes voor het Tikibad zélf meer kan kopen jammer genoeg Nou hoef ik voor die week in Laren nou ook weer niet zoiets als de Eemhof of het Tikibad hoor, of welk subtropisch zwemparadijs dan ook. Maar iets leuker dan een rechttoe rechtaan bad met maar één glijbaan (zoals dus die ene keer dat we in Laren verbleven), zou wel leuk zijn
Rondom Laren zijn er niet direct zwembaden met veel glijbanen. Dichtstbijzijnde zijn de biezem in Laren zelf, de zandzee in Bussum of het buitenbad de sijsjesberg. Je zou voor een wildwaterbaan bosbad Putten kunnen doen, maar wellicht net iets langer dan een half uur van Laren.
Haha Zuid Laren is in Groningen Wat wel heel leuk is vlakbij de Apenheul zit ook een Bosbad een buitenbad met dacht 2 glijbanen, een waterspeeltuin, enz enz.
Huh, kan gewoon hoor. Als je alleen tikibad doet, is het wel pas vanaf 16 uur. Icm met attractiepark ook overdag.
O, dan heb ik of daar overheen gekeken, of dat niet geregistreerd omdat dat voor ons niet echt een optie is helaas. Maar heb meteen nogmaals gekeken en het is écht niet mogelijk hoor nu. Misschien dat dat weer kan zodra de schoolvakantie voorbij is? Maar zover vooruit kan ik niet in de agenda van het Tikibad kijken vooralsnog.
Zal het in de gaten houden evengoed. Voor die week is het geen optie voor ons. Voor andere weken wél.
Ik kan gewoon boeken zie ik. Maar wat een prijs voor alleen Tikibad! 29 euro. Voor 7,50 euro meer heb je incl attractiepark. Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan. Attractiepark zijn wij altijd wel rond 15 a 16 max klaar, dus dan door naar Tikibad.
Ja, tijdje terug met de oudste gedaan. Bijna 60,- voor een zwembad Voordeel van alleen het Tikibad is dat je er dan 4 uur mag blijven, ipv 2 uur als je het samen met het park doet.
Ja wat een geld he. Wij hadden toen mazzel en mochten ook 4 uur blijven. Zeiden ze pas toen we aankwamen. Het is wel een leuk zwembad, maar vond het wel erg druk.
Haha geniaal wat ligt er dan in Groningen? Ahhh zie het al vlakbij Groningen dat sprookjesbos zit daar