Hi meiden, Wij zijn verhuisd en moeten nog verhuiskaarten versturen. Heeft iemand tips waar ze leuke én betaalbare kaarten hebben? Moet er nl. ongeveer 100 versturen ....
ik had een foto gemaakt van: straatnaam bord stenen uit de muur ingezoomd stukje voordeur met slot stukje tuin huisnummer tekst erbij ... en daar een collage van gemaakt op de computer. toen af laten drukken als foto en opgestuurd in een envolop!
Wij hebben een foto gemaakt, in een word bestand gezet en naar iedereen gemaild. Net zo makkelijk vonden wij en goedkoper
Bij Vistaprint kun je van die kleine kaartjes maken. Zijn vaak wel heel simpel maar ach, het gaat om je adres.
Wij hebben ook zelf 1 gemaakt en verstuurd via kaartje2go. Je kunt ze daar laten versturen maar ook een setje naar jezelf toe sturen en dat je ze dan zelf nog op de bus doet.
Mooie foto bewerken, of een collage maken, en dan in een priveberichtje sturen op FB, of op de mail, is dat niet een idee? Scheelt veel euri's kan ik je zeggen!
wij hebben zelf een kaartje gemaakt en laten drukken bij vistaprint, voor 50 kaartjes + postzegels waren we ong 65 euro in totaal kwijt. de kaartjes waren ong 50 euro voor 100 stuks
Nou TS dit is pas een leuk en origineel idee! en nog goedkoop ook je bent max 10/15 euro kwijt dan voor 100 kaarten
Wij zijn nogal eens verhuisd de laatste jaren in 2000 heb ik op een A4tje een tekst geschreven met wat hondenpootjes er bij, op gekleurd papier laten kopieeren en verstuurd.... denk dat ik voor 10 euro klaar was voor wat betreft papier en kopieën. En de rest lag aan postzegels in 2007 heb ik het geloof ik via de mail gedaan.. geen kosten. In 2009 icm het geboortekaartje van onze oudste, dus postzegels... maar ja die moesten er toch komen ivm geboortekaartje. In 2011 veel via de mail en aangezien we in september zijn verhuisd, heb ik in december nog een deel via de kerstkaarten gedaan.