Verhuiskaarten?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Wij zijn verhuisd en moeten nog verhuiskaarten versturen. Heeft iemand tips waar ze leuke én betaalbare kaarten hebben? Moet er nl. ongeveer 100 versturen ;)....

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had een foto gemaakt van:
    straatnaam bord
    stenen uit de muur ingezoomd
    stukje voordeur met slot
    stukje tuin
    huisnummer
    tekst erbij ... en daar een collage van gemaakt op de computer. toen af laten drukken als foto en opgestuurd in een envolop!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij hebben een foto gemaakt, in een word bestand gezet en naar iedereen gemaild. Net zo makkelijk vonden wij en goedkoper;)

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bij Vistaprint kun je van die kleine kaartjes maken. Zijn vaak wel heel simpel maar ach, het gaat om je adres. ;)

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben ook zelf 1 gemaakt en verstuurd via kaartje2go. Je kunt ze daar laten versturen maar ook een setje naar jezelf toe sturen en dat je ze dan zelf nog op de bus doet.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mooie foto bewerken, of een collage maken, en dan in een priveberichtje sturen op FB, of op de mail, is dat niet een idee?
    Scheelt veel euri's kan ik je zeggen!

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    fotokaarten.nl

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gratis kaarten van het postkantoor?

9. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    wij hebben zelf een kaartje gemaakt en laten drukken bij vistaprint, voor 50 kaartjes + postzegels waren we ong 65 euro in totaal kwijt. de kaartjes waren ong 50 euro voor 100 stuks

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wij hadden ze van kaartje2go, gewoon van die enkele kaarten.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nou TS dit is pas een leuk en origineel idee! en nog goedkoop ook je bent max 10/15 euro kwijt dan voor 100 kaarten :D

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij zijn nogal eens verhuisd de laatste jaren :D

in 2000 heb ik op een A4tje een tekst geschreven met wat hondenpootjes er bij, op gekleurd papier laten kopieeren en verstuurd.... denk dat ik voor 10 euro klaar was voor wat betreft papier en kopieën. En de rest lag aan postzegels :D

in 2007 heb ik het geloof ik via de mail gedaan.. geen kosten.

In 2009 icm het geboortekaartje van onze oudste, dus postzegels... maar ja die moesten er toch komen ivm geboortekaartje.

In 2011 veel via de mail en aangezien we in september zijn verhuisd, heb ik in december nog een deel via de kerstkaarten gedaan.

Deel Deze Pagina