Kamer peuter 2,5 jaar

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by justme1974, Jan 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,823
    2,006
    113
    Nooit gedacht dat ik hier mijn nek nog eens over zou breken :D

Wat zijn nou leuke items voor in een kamer van een peutermeisje van 2,5 jaar oud? In oktober zijn we hier komen wonen, maar we zijn nog niet echt aan de slag geweest. Dit omdat er nog een CV geplaatst gaat worden en dat gaat 24 januari gebeuren. Daarna gaan we de vloer doen en de muren. Het wordt lekker roze met Hello Kitty. Dat weten we. Maar dan? Welke items zijn nou leuk voor het kamertje? Het is geen grote kamer. Het bed staat er nu al in en dan houden we niet zo heel veel ruimte over. Natuurlijk een plankje aan de muur. Maar verder?
    Er is ook een grote zitzak, die af en toe ook weer beneden ligt.

Kortom; wat hebben jullie allemaal op de kinderkamer staan nu ze wat groter worden?

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Omdat ze bij mij samen op een kamer slapen staat hier nog gewoon de commode. Maar zodra die weg kan komt er een buro in te staan. Nu is 2.5 nog wel erg jong daarvoor maar ze kunnen al snel op hun stoel erbij zitten. Hier staat er een opklaptafel en staat de trip trap stoel erbij. Zo zit de jongste er soms ook aan te spelen.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,147
    8,880
    113
    J. heeft op haar kamer een bed, een kledingkast, een ladenkast, een speelgoedbankje, een kleiner kastje en een grote zitzak. Wat ik nog mis zijn wat planken aan de muur en eigenlijk ook nog iets van een bureautje...maar dat kan later natuurlijk altijd nog...ze speelt er nu toch nog niet zo veel.

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,823
    2,006
    113
    Oh ja, een bankje :) Die staat er bij Esmae ook. Zij heeft een inbouw kast (oude woning) met een hele bult planken. Het onderste gedeelte staat speelgoed in, waar ze dan zelf bij kan. Ik denk inderdaad ook nog aan een tafeltje, maar meer ook niet, anders is het wel heel vol allemaal. Over een paar jaar zal het toch iets van een hoogslaper moeten worden, willen we ruimte genoeg hebben. Anders moeten we de logeer/was kamer omtoveren, maar twee kamers is het ook niet he?

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    De muren zijn wit. Lekker rustig en zo kan ik de kamer later makkelijk aanpassen. De commode wordt hier nog gebruikt. Onderin de commode staan wat speelgoed en boekjes. Ik heb een schommelstoeltje, hangertje aan de kast, leuk lampje en schilderijtjes. Ik probeer echt de rust te bewaren. Teveel indrukken vind ik zelf niet prettig voor de slaapkamer.

6. diddi

diddi Bekend lid

Jan 1, 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op haar kamer staat een bed en kast.
    Daarnaast heeft ze een bankje waar al haar boekjes in zitten.

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Hier staat ook een lekker stoel in haar kamer. Vroeger voor de borstvoeding. Nu om samen lekker te lezen voor het slapen gaan. Zelf zit ze er ook veel in om te "lezen"

8. densie24

densie24 Lid

Jun 11, 2009
    84
    0
    0
    Leeuwarden
    Je zou eens naar www.ikea.nl moeten gaan daar kan je tips en inspratie op doen heel erg leuk en niet duur

9. shai

shai Actief lid

Sep 16, 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    mijn dochter heeft een bedstee, kledingkast, commode en haar keukentje in d'r kamer staan muren zijn opgevrolijkt met stickers van jip en janneke en ik heb schilderijtjes opgehangen van olivia het varkentje dat zijn op dit moment haar helden

Share This Page