Volgende week vieren we de derde verjaardag van onze dochter. Ik wil graag zelf cupcakes bakken. Nu zit ik door de verjaardagsdrukte een beetje met tijdnood. Kan ik de cupcakes woensdagavond of donderdag morgen al bakken of is dat te vroeg? Ze zijn voor zaterdagmiddag en zondagmiddag. Is de fondant van de AH een beetje te eten. Ik wil gewoon wit kopen. Heb zelf nog roze kleurstof. Ik hoor graag van jullie!
mijn ervaring...dan zijn ze wel taai als je ze zo lang van te voren bakt..1 maximaal 2 dagen is nog te doen. Fondant geen ervaring mee.
Woensdag of donderdag bakken voor zaterdag is echt veeeel te vroeg Je kunt ze evt wel invriezen, maar ik zou ze zelf de dag zelf gewoon bakken. Beslag en in de vormpjes is zo gedaan, dus enige waar je echt even tijd voor in moet ruimen, is het versieren.
Ik heb inderdaad maar besloten om zaterdagmorgen te bakken. Ik haal me de fondant in huis en beslis zaterdag of ik ze neutraal laat of dat ik ze toch ga versieren. Ik hoor nog graag ervaringen over de fondant. Ik ben min of meer afhankelijk van de AH. Die van de xenos vind ik niet lekker, denk dat ik bestellen niet meer red.
Als ze in de oven staan kun jij opruimen en al beginnen met versieren. Hier maak ik dan vaak bloemetjes en rondjes. Ik zou dan wat kleuren rose maken/kneden. Allemaal van een ondergrondje voorzien en als ze genoeg zijn afgekoeld kun je het er zo op plakken
Hoe krijg je juiste formaat ondergrondje? Ik heb geloof ik wel van die rondjes om uit te steken. Daarmee? Ik moet eens even in mijn bakspullen duiken om te kijken wat ik allemaal heb!