kamer vochtiger maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynn77, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ontdekt dat de babykamer hele droge lucht bevat, ik zet het raam altijd open als Danique uit bedje is, tot ze weer in bedje gaat, dan gaat het raam dicht, en de verwarming heb ik er nooit aan.

Nu heeft ze een verstopte neus (ze slaapt nu 3 nachten in haar eigen kamertje) en omdat ze vannacht zo slecht sliep, heb ik mijn matras naar haar kamer gesleept en ben daar bij haar gaan slapen, en nu heb ik ontdekt dat ikzelf ook een neus vol snot krijg, dus ik denk dat het aan de droge lucht in haar kamertje ligt.

Waarmee kan ik de lucht vochtiger krijgen, weet iemand dat, ik ben zoiets volgens mij weleens tegen gekomen in reclames maar kan het me zo even niet herinneren.

2. ik zou de verwarming wel aanzetten en er een radiatorhanger aan hangen die je kan vullen met water, dan wordt de lucht vochtiger

ik had zelf enorm last van een droge neus, sinds ik de hangers aan de verwarming heb is het over, en als ze leeg zijn merk ik het direct aan mijn neus;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik zet altijd bakjes met water neer zodra de kachel weer aan gaat.

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Natte handdoeken over de radiator.
    Of een luchtbevochtiger. Die hebben wij staan als marin weer eens een hoestnacht dreigt te krijgen. Werkt errug snel.
    Delonghi UH 700 M-Luchtbehandeling=

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Bakjes water zet ik neer. En als hij heel erg verkouden is dan zet ik ook een halve ui neer.

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier is het hele huis altijd vrij droog door een warmte terug win instalatie die we hebben (voor zuivere lucht) gevolg is idd droge neus en koppijn.

Wij hebben door het hele huis van die waterbakken aan de achterkant van de verwarming gehangen...kost haast geen drol (bij bouwmarkt te halen) en werkt goed.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden, bedankt voor de tips, had zelf idd al bakjes water neergezet, even kijken hoe het vannacht gaat , anders die tip van mamamaerin proberen

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    je hebt daar speciale bakjes voor die vul je met water en hang je aan verwarming.

ik moest dat vroeger ook doen omdat ik last had van bloed neuzen.

weet niet waar je het kan kopen, maar je kan ook gewoon een bakje water bij de verwarimg neer zetten en elke dag verversen.

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    je hebt de metalen variant van die hangbakjes voor een euro of drie bij de blokker. (per twee)

Deel Deze Pagina