help, witte, vale glazen uit de vaatwasser

Discussie in 'De lounge' gestart door odet, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. odet

odet Niet meer actief

sinds een paar dgn komen alle glazen wit uit de vaatwasser.
    ik heb al zout in de vaatwasser gedaan, maar dat hielp maar 2x en nu is het weer wit.

wie weet raad? :)

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb hier zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder kwam met de tip om minder poeder (halve blokjes) te grbuiken en m langer door te laten lopen. misschien dat dat werkt voor je?

heb het zelf 1 x gehad toen ik een proefverpakking van sun had gebruikt, terwijl wij altijd hele goedkope van zon partijen opkoop winkel gebruiken (2.50 voor 50 tabletten! so what dat ze in een plastic zak zitten ipv een mooie verpakking, ze werken prima)

dus misschien een ander merk proberen?

succes!

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Een half blokje is voldoende voor de vaatwasser.. Is beter voor je was zelfs.. Wij gebruiken altijd die goedkope blokjes en doe glasmiddel enzo apart in de machine.

Wat je nu zou kunnen proberen is je glazen even in de natuurazijn zetten.. ook wel schoonmaakazijn, daar doe ik altijd vazen mee die ik niet schoonkrijg. Het ruikt niet erg lekker, maar het word wel weer mooi schoon.

Succes!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wij hebben dit ook meerdere keren gehad met ons glaswerk in de vaatwasser. Ook van alles uitgeprobeerd, maar echt een 'goede' oplossing vinden lukte niet.......... Totdat we een proefverpakking van de tabletten van de dreft kregen.
    Super fijn! Let wel, wil hier geen reclame maken e.d. maar herkende je probleem direct toen ik 't las dus wilde 't toch even melden ;)
    Ook mijn moeder en schoonmoeder hier over geinformeerd en bij alle 3; geen gedoe meer met het glaswerk.
    Misschien een tip dus?

Deel Deze Pagina