Wat ben jij toch een zielig figuur zeg. Ik schrijf er in beide berichten al op dat het voor mij persoonlijk is btw. Maar blijkbaar kan je niet lezen.
Jonge kinderen hebben soms ook oudere broertjes of zusjes die even meekomen met ophalen. Ook zijn lang niet overal horizontale groepen, mijn kinderen hebben altijd op een kdv gezeten waarbij kinderen van 0 t/m 4 jaar bij elkaar in de groep zitten.
Dus aldus sommige hebben ouders die voor vaccineren zijn en de beslissing van een kdv/go om niet gevaccineerde te weigeren een keuze nu? Want in de groepen met de jonge kinderen is niemand gevaccineerd, buiten de leidsters? Maar die kinderen kunnen op dat moment wel baat hebben bij dat de oudere kinderen op het kdv wel gevaccineerd zijn, oftewel het idee achter de vaccinatiegraad. Dat is niet zeker te stellen op het moment dat niet-gevaccineerde (tenzij om medische redenen die vaak niet op een reguliere kdv zitten) niet geweigerd mogen worden. Daarbij duurt in nl het bevallingsverlof 10 weken waardoor in het reguliere rvp de eerste vaccinaties al gegeven zijn. Voor al die personen die heel hard roepen dat onderzoeken waaruit het advies komt om wel te vaccineren gesponsord en gesubsidieerd worden door farmaceuten etc. Die zou ik willen adviseren om eens daadwerkelijk onderzoek daarnaar te doen, dit is iets wat door veel anti-vaxxers geroepen wordt en door groepen over kritisch prikken maar absoluut niet gebaseerd op feiten en waarheid. Ook in Nederland is een instituut die namelijk onafhankelijk dit soort onderzoeken doen, naar alle vaccins wel te verstaan dus niet enkel die van het rvp.
Nou, nou, nou... Gedraag je eens. Je komt erg gefrustreerd over in topics. Maak je niet zo druk joh. Het is geen hetze