Zomergasten 2018

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Manque, Jul 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb gisteren niet gekeken, want we hebben geen tv. Maar ik zit nu de eerste aflevering terug te kijken via NPO.nl. De eerste gast is Romana Vrede. Ik kende haar uit een aflevering van Het is hier autistisch, waarin met haar gesproken wordt over haar zoon Charlie. Kijken er nog meer mensen?

Mij lukt het nooit om in 1x te kijken, ik verdeel het meestal over 2 dagen. Ik zit nu op een half uurtje, ze heeft het uitgebreid over Charlie. Heel herkenbaar voor mij.

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik ben wel van plan te kijken maar heb het nu nog niet gezien. Eerst review die ik las was licht positief (over Janine) en positief over Romana. Dus ben benieuwd.

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik ga het zo terugkijken! Ben benieuwd!

4. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zit nu op 2 uur ongeveer. Ik word steeds heen en weer geslingerd tussen enorm ontzag en even zo grote ergernis. Hoe dan ook, een interessante gast :)

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Ik vond het niks en ben afgehaakt na ruim een uur. Later nog een stukje aangehaakt, maar ik voelde een soort ongemak en dat keek prettig vond ik. Verder vond ik Romana minder interessant dan ik had gehoopt.

6. Manque

Manque Niet meer actief

Ja, het was inderdaad ongemakkelijk, die ongemakkelijkheid liep als rode draad door het interview heen. Dat vond ik wel fascinerend. Ik ben benieuwd hoe dat gaat als ze straks tegenover Louis van Gaal zit!

7. EmmievdP

EmmievdP Lid

Jul 4, 2018
    6
    4
    3
    Ik heb het ook teruggekeken en was wel geboeid. Ik vond Romana een krachtige gast, die wat te zeggen had en zich niet een kant op liet sturen. De fragmenten die ze uitkoos waren wisselend interessant. Ik weet het alleen niet zo met Janine, soms goed, soms net een verlegen meisje dat met een interview voor de schoolkrant bezig is.

8. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Ga ik nog terug kijken!

9. Colour

Colour Bekend lid

Feb 5, 2013
    644
    173
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ik wil dit gesprek met haar ook even terug kijken (heb het nog niet gezien)

* Het is hier autistisch
    Hier had ik ook nog niet van gehoorde en wil dit ook bekijken.

Thnxx Manque voor het delen :thumup:

Manque likes this.
  10. Manque

Manque Niet meer actief

Gisteren is de tweede aflevering uitgezonden, ik ga nu starten met terugkijken via NPO.nl:
    https://www.npostart.nl/vpro-zomergasten/05-08-2018/VPWON_1289702

Ik heb pas 6 minuten gezien en ik grinnik nu al van de onbenulligheid. Het eerste fragment is uit een film waarbij Louis van Gaal in slaap is gevallen. En hij had een beetje gedronken. En hij ging vrijwel nooit naar de bioscoop :roflmao:

HooyoShimbir likes this.
  11. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik ben afgehaakt halverwege, wat een saai interview zeg! Had gehoopt op wat meer diepgang en kritische vragen. Maar vooral de toon waarmee hij sprak vond ik echt slaapverwekkend. Jammer.

12. Manque

Manque Niet meer actief

Oh jammer. Ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud, hoor. Ik vind het zo'n rare Zomergast. Deze man staat niet echt bekend om zijn interessante en levendige dialogen....

13. Manque

Manque Niet meer actief

#13 Manque, Aug 6, 2018
    Last edited by a moderator: Aug 6, 2018
    Ik ben na een uur ook afgehaakt. Niet doorheen te komen. En ik heb toch door menig suf gesprek heen gezeten hoor, benieuwd naar hoe de dynamiek zou veranderen naarmate het langer duurde. Maar Louis van Gaal... pfff.... echt niet te doen.

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Echt hè! En dan lees ik de reacties op fb dat men het zo leuk vond om van Gaal eens op een andere manier te zien. Heb hem het eerste uur alleen maar op de manier gezien zoals we hem kennen? Dus misschien hebben we toch wat gemist in het tweede uur :roflmao:

Manque likes this.
  15. Manque

Manque Niet meer actief

Ja, misschien dat hij toen pas echt begon te shinen?

Die eerste fragmenten ook... de eindscene van een film die hij niet gezien heeft, met de levensles: "We worden alleen geboren en sterven alleen," wat an sich best een mooie uitspraak is, maar er wordt helemaal niet op doorgedacht. En dan die pannekoekenshow... "Ja, dat is gewoon slecht voorbereid." :rolleyes: Oh wauw, Louis. Wat spitsvondig.

Misschien vind ik het gewoon geen leuke man en ben ik bevooroordeeld.

16. HooyoShimbir

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Het was gewoon bagger :o:

Manque likes this.
  17. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb toch heel veel positieve reacties gelezen...! Maar dat waren misschien voetballiefhebbers?

De volgende gast is Marleen Stikker, dat moet toch wel een interessant(er) gesprek worden. Iemand met liefde voor kunst en filosofie en technologie, die heeft waarschijnlijk wel iets te vertellen.

HooyoShimbir and Mississippi like this.
  18. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ja Marleen Stikker is echt een cool wijf dus die ga ik zeker kijken!

19. HooyoShimbir

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Ben ik ook heel benieuwd naar, evenals Esther Perel.

20. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ben net begonnen met de aflevering met Marleen Stikker terug te kijken en dat begint al meteen goed, met de rode en de blauwe pil en het wíllen zien van de waarheid :)

HooyoShimbir likes this.

Share This Page