Hallo meiden.. Ik wil die tas al zo lang maar ik weet gewoon het merk niet meer. Misschien kan iemand me helpen. Het is een schouder tas en op de voorkant staat een poedel met een halsbandje om en als honden lijn loopt er dan een ketting. Je hebt der ook een vogel in met bling bling steentjes. wie weet wat ik bedoel... alvast onwijs bedankt
Zoals je omschrijft zal het geen fris&company zijn haha. Maar.. is dat een echte tas of 1 waar je een hond in doet..?
ben ook al voor je aan het google-en maar kan alleen (hele leuke overigens) poedel kindertasjes vinden . en daar was ik nou naar op zoek
Hoi Woezeltje, Laatst had ik zo'n zelfde probleem met een tas van PH@T, dus ik weet hoe irritant het kan zijn. Ik kijk even voor je mee!
nee helaas geen pip . en isa het is zo irrie. ik kwam hem wel 100x tegen op mp en nu... ik kan hem niet meer vinden volgens mij begon de letter met een b
Ja juist zo'n ouderwetse 'pukkel' helemaal gepimpt! Ik heb jaren terug een paar jaar een kledingzaakje gehad en ik heb ze nog verkocht!