Ja, ik kreeg Geert. Die heeft dag 2 niet overleefd. Nu heb ik (Joost mag weten wie die man is) Thierry van de PvD.
Nee die is het niet, hij heeft een bril en een stoppelbaard Wat ik irritant vind is dat hij om de zoveel punten zegt ik heb er even genoeg van, we schorsen voor 6 min
Ik heb nog steeds alleen een eitje, hoe lang duurt het voor ze eruit komen? Ben wel benieuwd wie er in zit Ze is eruit, Ancilla van de piratenpartij
Dat zeggen ze allemaal. Ik heb ook een Jan, maar dan van VNL. Heeft een heel klein hoedje op en een bril. (Ik had echt nog nooit van hem en zijn partij gehoord!)
Degenen die Thierry Baudet en Jan Roos niet kennen...volgen jullie het nieuws wel? Zij waren de initiatiefnemers van het referendum afgelopen keer.
Ik heb Sylvanana. Volgens mij slaapt ze niet want 's morgens is ze boos omdat ik haar geen aandacht heb gegeven. Maar dood gaat ze niet, wat moet je daar precies (niet ) voor doen??
Oh, is dat díe Jan? Ja ik volg het nieuws wel. Ik ben echter meer van de inhoud dan van de poppetjes. En ik ben ook wel selectief. Vind niet alles interessant. Ik ben tegen het referendum als middel voor zulke complexe vraagstukken en vond dat hele circus een grote poppenkast. Heb wel ergens vaag geregistreerd dat de initiatiefnemers een politieke partij hebben opgericht, maar neem dat niet serieus, dus dat is het ene oor in gegaan en het andere weer uit.
Die is ook grappig! Bij mijn Jan stond er net: Jan heeft interesse in de burger. Geef hem die te eten. En dat een emoji van een hamburger.
"Mijn" Jesse moet ook steeds een burger eten. Wel fijn dat hij niet steeds poept zoals die tamagotchi's altijd deden