he shit, pretecho gaat niet door omdat het zo glad is, we kunnen we weg niet op

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    he wat baal ik:( ik wou zooo graag eventjes weten of alles nog goed was met mn kleintje. hebben jullie dat ook wel eens, van die bange momenten of alles nog wel goed zal zijn daarbinnen?

hij is nu verplaatst naar woensdag, hopelijk dan beter weer.

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Die angst is heel bekend hoor, heb t ook regelmatig. Die van woensdag kan denk ik gewoon doorgaan hoor, dan is alles gestrooid en kan je weer wat veiliger de weg op!

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, kan me voorstellen dat je ervan baalt, zeker als je er al op gerekend had dat je de beeb straks ff zou zien! Maar het is wel echt glad hoor, ben net zelf ook in de slib geraakt en moet eigenlijk straks ook nog de deur uit, maar blijf denk ik maar veilig thuis!
    Gelukkig kan je woensdag alweer terecht!

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja het is veiliger voor ons en t kindje om nu niet te gaan maar vind het echt heeeel erg jammer! hoop dat alles goed is.

liefs

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jammer dat het nu niet doorgaat maar gelukkig kun je al heel erg snel weer terecht...
    hier ook die bange momenten hoor... vooral ook omdat mn buik nog erg klein is (voor een 2e)... gelukkig hebben wij afgelopen zaterdag de pretecho gehad en was ik weer gerustgesteld!!!

off topic: hier in arnhem is er gestrooid.. uiteraard alleen de doorgaande wegen en niet in de wijk zelf....

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja wij moeten echt binnendoor en dat is best link:(

mijn buik is wel enorm kan ik zeggen, ben pas 15,5 week maar mijn buik is echt groot! is dat n goed teken dan?

7. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wat balen voor je! Zou ut ook erg jammer vinden als hij niet door zou gaan!
    Dan hadden wij meer geluk, had em om half 1 en die is gelikkig wel doorgegaan! (zie mijn profielfotootje)
    Maar dat van die onzekere dagen herken ik helemaal, gister ook zo'n dag gehad. Maar na vandaag weer gerustgesteld.
    Zal voor je duimen dat jou echo woensdag wel gewoon door kan gaan, is echt leuk moment!!!

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja ik had er echt zin in, maakte me best druk deze week of alles wel goed ging, ook omdat mn misselijkheid helemaal weg is nu, maarja dat is opzich wel normaal na bijna 16 weken.
    haalde me vanalles in mn hoofd dat t hartje niet meer klopte enz, maarja nog 2 daagjes wachten dan maar:(

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    debstertjuh:mooie foto!

10. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx!

Erg hé, die onzekerheid! En het ergste is dat je iedere keer weer wel wat anders kan bedenken om je ongerust over te maken...;) Tenminste dat heb ik wel. Als eindelijk het moment daar is dat je je kleintje kan voelen denk je nou voel ik me een stuk zekerder, maar als je em dan weer een poosje niet gevoeld hebt ga je je daar weer druk over maken! Ach ja, dat zullen de hormonen en moedergevoelens wel zijn.. 8)

Maar hoop voor je dat het snel woensdag mag zijn!!!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja dat is dan echt balen zeg als je een pretecho zou hebben vandaag!
    Bedenk maar zo, liever met je baby veilig in je buik als de spek gladde weg op voor een echo.
    Hopelijk heb je woensdag meer succes en krijg je een geweldige echo te zien!!

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    dankjewel meiden!
    ik hoop ook dat het snel woensdag mag zijn.

Deel Deze Pagina