Heel lang geen planten gehad, vandaag voor het eerst weer een plant gekocht. Hopelijk blijft deze wel lang leven
TeVEEL water zal zeker niet gebeuren hahahahaha. Ik vergat het altijd. Vraag me wel af of ik het uit die pot van plastic moet halen en moet overpotten. Wil m niet veel groter hebben namelijk
Hij heeft echt mega sterke wortels. Volgens mij kunnen ze een pot kapot groeien. En mijn ervaring is dat ze vaak erg krap in hun plastic kweekpot staan in de winkel, eigenlijk alle planten wel. Ik pot vrijwel al mn planten gelijk over in een ruimere binnenpot en zet ze dan in een mooie sierpot. Ik gebruik binnenpotten om wortelrot bijvoorbeeld te voorkomen. Hoe staat ie in zn pot? De mijne was al helemaal verbogen toen ik m kocht.
Mezelf een mini bananenplantje cadeau gedaan vandaag na de masterclass van mama botanica bij de Intratuin
Hee, daar was ik ook! Ik heb een philodendron birkin, begonia maculata en een alocasia bambino arrow gekocht
Ik heb een stekjesbox gekocht via MP. 7 stekjes. Keuze uit heel veel. Volgens de instructies in water gezet en nu afwachten. Ben benieuwd
Jup, ik was ook in Barneveld.. Geinig, ben nu helemaal aan het bedenken wie van al die dames jij zou kunnen zijn... (tenminste, ik denk dat jij niet die ene man bent)
Oh wat grappig! Haha nee, ik was één van de laatkomers Zat bijna helemaal achteraan met mijn nichtje, na ons kwamen nog 2 mensen trouwens, dat waren de allerlaatsten.