Zo, is alweer even gelden dat ik heb gereageerd. Ik ben zwaar onder de indruk,wat komen er een mooie planten voorbij. De kneusjes doos is heel aantrekkelijk, maar dan moet ik toch eerst van wat planten af en dat is heel moeilijk . Alhoewel ik onlangs wel een hele zooi pannenkoekstekjes heb weg gegeven aan diverse buren, maar dan heb ik nog een heleboel pannenkoek planten. Ik vind ze echt heel leuk, maar het begint een beetje op onkruid te lijken Ik zal snel ook weer eens wat foto's plaatsen.
Jeetje, dames, was vandaag aan het kijken op internet voor een stekje van bonte Monstera Varieagata en toen kwam ik een naam van een plant tegen, doorklikken, je weet wel, kom ik op een site met diverse plantjes. Toen zag ik een plantje met een PRIJS tegen.... ik snap dat iets zeldzaam kan zijn, maar dit...
Het lijkt erop ja. Er stond bij dat er maar 30 van waren in NL. Gelukkig zit er BTW in de prijs inbegrepen
Haha hilarisch! Kan toch niet? Hier in de botanische tuin groeien ze trouwens - stekje voor je plukken?
Pannenkoeken zijn de beste planten! Mijn grote begint ook weer op te leven, zo leuk om te zien. En hoop babytjes... mooie ronde blaadjes! Ik wil hem graag zo krijgen: En dit is ook leuk...
Wat een geld! En hij is niet eens mooi haha. leuk die pannenkoekplantjes ook. Zoals die grote heb ik hem nog nooit gezien. Dat ziet er grappig uit!
@tuc wat een geld he maar hij is wel echt heel mooi. Denk niet dat ik mijn man ooit zover krijg om hem te mogen kopen Ik heb nu al een paar dagen van rouwvliegjes rondom mijn planten voornamelijk bij de pannenkoeken plant maar ze vliegen ook door het huis. Heeft iemand op aaltjes kopen na een tip hoe ik ervan af kom
Hij is prachtig, en mijn man is op zich niet moeilijk. Maar 100 euro voor een plant dan laat tie me opnemen denk