goeiemorgen zoals de titel het al zegt! ik ben nu 28 weken zwanger en heb nog nooit een harde buik gehad, kan dat? is dat normaal?
wees blij, het voelt niet zo lekker hoor. Bij mij doet he geen pijn maar het voelt echt keihard aan. Je hebt er niets aan dus het kan geen kwaad als je het niet hebt lijkt me.
Ohh heerlijk lijkt het me! Ik had er snel heel veel last van.. Harde buiken zijn meestal een teken dat je het rustiger aan moet doen, dus jij doet rustig genoeg!
Hier precies hetzelfde. Bij mijn eerste pas in de laatste weken een paar keer harde buiken, verder de hele zwangerschap geen last van gehad. Lientje
Hier 38 weken en geen harde buiken. En het schijnt ook niet dat je dan per se later gaat bevallen, dus prima toch?
Hallo, Je geen zorgen maken hoor en idd wees blij! Ik had ook al vrij snel last van harde buiken. Ze doen zeker geen pijn, maar ze voelen erg ongemakkelijk. Het kan ook best zijn dat jij 's nachts harde buiken hebt hoor. De baarmoeder is 's nachts het meest actief en je schijnt 's nachts de meeste harde buiken te hebben. Misschien slaap je er wel doorheen.... Liefs Elly.
lijkt me heerlijk! Hier als ik veel gedaan heb! Het is voor mij echt een wekkertje, een harde buik, ho stop rustig aan doen! geniet nog van je zwangerschap!