Aangezien mijn familie en beste vriendinnetje graag dingen willen kopen voor de baby, had ik een lijstje van Hema.nl gehaald en wat aangepast op wat we graag willen. Zelf hebben we de 'noodzakelijke' spullen zoals hoeslakentje, hydrodoeken etc gekocht, en natuurlijk een paar kleertjes. Maar het meeste van de lijst hebben we dus gekregen... Dit besefte ik net dus met het aanpassen van de lijst. We hebben een koopverbod gehad,anders 'hebben ze niets te halen/geven' Begrijp goed dat ik errug blij ben met deze mensjes 8)
haha ja mooi is dat he. bij ons ook, het enige wat we zelf gekocht hebben is een box via marktplaats. de hele box ligt al vol met spullen die we gekregen hebben, van spenen, flesjes, luiers tot de schattigste pakjes. en onze beiden ouders hebben de babykamer en de kinderwagen voor hun rekening genomen we gaan ook een etentje geven voor onze ouders, zonder hen hadden we alles va marktplaats moeten halen.
Ja echt super hoor! Ik moet me er wel van weerhouden kleertjes te kopen, aangezien we anders eeeecht teveel van bepaalde maten hebben...... Alhoewel kan de kleine meid best 3 keer omkleden...Wahahahahaha nee hoor dat zou sneu zijn hihi
he meiden K zie dat ik niet de enige ben met een koopverbod, maar alleen heb ik het me min of meer zelf opgelegd. Heb al veel spullen gekregen (maxicosi, wiegje, box, badje, wipstoeltje, kinderstoel en wat klein spul) en heb ik van de week een kinderwagen gekocht...... Tis allemaal zo leuk! Maar nu is het voorlopig even genoeg, blijf ver uit de buurt van winkels. Heb nog genoeg tijd! Maar ja, volgende week is het loon er weer...... Aaaaaah erg he!? Mens.....zoek een hobby (denk ik bij mezelf wel eens) ik hou me in! groetjes
Ik ben pas 8 weken en mijn moeder heeft een naaimachine aangeschaft hihih. Gaat ze de komende maandjes leuke dekentjes e.d. van maken